#16 Der er kommet æøå i dine indlæg er du vendt tilbage til DK?
#20 Et tillykke med 12´eren skal der da også lyde herfra.
Selv er jeg lige blevet færdig med at pakke tasken, for den står på Paris fra i morgen tidelig til søndag aften for kæresten og jeg. Glæder mig, har aldrig været i Paris (eller Frankrig for den sags skyld) før. Og så har vi fået "billetter" til Henrik Vibskov´s modeshow lørdag aften (med der tilhørende after party), det bliver sgu meget sjovt at se hvordan sådan noget tager sig ud.
Så er jeg færdig for i aften med Uncharted: Drakes Fortune..
Må indrømme, at det spil fænger ganske godt :) Jeg satte det i maskinen engang mellem 20 og 21.. Og pludselig står uret på 00:17 - og jeg synes der er gået 20 minutter..
Så vil jeg smutte ind i sengen og få dybe, mørke mareridt om den version af E.T jeg fik set i går - damn you damned money-hungry greedy bastards for at lægge nye effekter på den! Føj!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
# 23 Yesir ... alive and kicking - godt set BTW :o)
God tur tiol byernes by :) ... Hils dernede (El vez) ;)
Ellers sidder jeg og nyder Amerikanske Cookies fra Safeway og kaffe fra Starbucks, mens jeg surfer for at finde ud af om der er sket lidt i Danmark på det seneste :)
Har lige sendt gæster hjem, da den ene blev syg. MEN min søster har ved en fejltagelse taget min telefon med... MARTINA!!!! JEG SKAL BRUGE DEN!!!! 1th THING IN THE MORNING!
Nå, der er intet jeg kan gøre... Platoon på tv3.. ses!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Spiller Puzzle quest på min PSP, og så har min fætter trukket mig ind i Harvey Birdman Attourney at Law universet, da jeg har lånt hans dvd'er... det er en ret speciel serie, må jeg indrømme, men jeg har nu moret mig meget over den indtil videre, især Stephen Colbert Som Phil, med hans mærkværdige udtryk får mig til at grine konstant.
Men den er nok ikke for alle.
Argg nu er nyheden omkring nyt tiltag på filmz
Væk igen hmm nogen driver vidst gæk med den kære Elwood, argg The Voices they are in my head.
Er der ikke en admin der lige kan be/afkræfte at der er noget nyt på vej, jeg bliver jo hel paranoid af det her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 Tror du ikke bare du er ved at blive skizofren, der er ingen andre der har set det :)
Ellers sidder jeg her og studerer Steinbeck, Caldwell og depressionen. Det er lige ved at man selv bliver deprimeret af at læse om alle de dårligdomme de havde dengang i 30'erne, især når man har læst Of Mice and Men.
Lad mig i den forbindelse anbefale den nyeste filmmatisering fra 1992 af og med Gary Sinise. Desuden medvirker John Malkovich også i en oscarværdig rolle.
Nå ja og så lytter jeg til musik fra mit yndlingsværtshus. Vi har da heldigvis fået lavet en underskriftsindsamling og kommunen er, hvad jeg kan forstå på det, meget imødekommende. Så nu har dem nedenunder selv fået chancen for at gøre noget ved det. Næste skridt bliver at der bliver installeret måleudstyr så lydniveauet kan måles og derefter for forhåbentlig besked på at skrue ned eller lukke biksen. Ved i hvert fald at det er irriterende at høre på Sussi og Leo ect. 3-4 gange i ugen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#21 Bony 17 år siden
#22 filmz-jonasgr 17 år siden
#16 Desværre gør det nye karaktersystem, at det kun svarer til et A. 10 = B og 7 = C.
'Cause I'm evil"
#23 aknot 17 år siden
#20 Et tillykke med 12´eren skal der da også lyde herfra.
Selv er jeg lige blevet færdig med at pakke tasken, for den står på Paris fra i morgen tidelig til søndag aften for kæresten og jeg.
Glæder mig, har aldrig været i Paris (eller Frankrig for den sags skyld) før. Og så har vi fået "billetter" til Henrik Vibskov´s modeshow lørdag aften (med der tilhørende after party), det bliver sgu meget sjovt at se hvordan sådan noget tager sig ud.
#24 Benway 17 år siden
#25 HonoDelLoce 17 år siden
Må indrømme, at det spil fænger ganske godt :) Jeg satte det i maskinen engang mellem 20 og 21.. Og pludselig står uret på 00:17 - og jeg synes der er gået 20 minutter..
Så vil jeg smutte ind i sengen og få dybe, mørke mareridt om den version af E.T jeg fik set i går - damn you damned money-hungry greedy bastards for at lægge nye effekter på den! Føj!
#26 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
God tur tiol byernes by :) ... Hils dernede (El vez) ;)
Ellers sidder jeg og nyder Amerikanske Cookies fra Safeway og kaffe fra Starbucks, mens jeg surfer for at finde ud af om der er sket lidt i Danmark på det seneste :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#27 lagoni 17 år siden
#28 davenport 17 år siden
MEN min søster har ved en fejltagelse taget min telefon med... MARTINA!!!! JEG SKAL BRUGE DEN!!!! 1th THING IN THE MORNING!
Nå, der er intet jeg kan gøre... Platoon på tv3.. ses!
#29 elwood 17 år siden
Men den er nok ikke for alle.
Argg nu er nyheden omkring nyt tiltag på filmz
Væk igen hmm nogen driver vidst gæk med den kære Elwood, argg The Voices they are in my head.
Er der ikke en admin der lige kan be/afkræfte at der er noget nyt på vej, jeg bliver jo hel paranoid af det her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 filmz-jonasgr 17 år siden
Ellers sidder jeg her og studerer Steinbeck, Caldwell og depressionen. Det er lige ved at man selv bliver deprimeret af at læse om alle de dårligdomme de havde dengang i 30'erne, især når man har læst Of Mice and Men.
Lad mig i den forbindelse anbefale den nyeste filmmatisering fra 1992 af og med Gary Sinise. Desuden medvirker John Malkovich også i en oscarværdig rolle.
Nå ja og så lytter jeg til musik fra mit yndlingsværtshus. Vi har da heldigvis fået lavet en underskriftsindsamling og kommunen er, hvad jeg kan forstå på det, meget imødekommende. Så nu har dem nedenunder selv fået chancen for at gøre noget ved det. Næste skridt bliver at der bliver installeret måleudstyr så lydniveauet kan måles og derefter for forhåbentlig besked på at skrue ned eller lukke biksen. Ved i hvert fald at det er irriterende at høre på Sussi og Leo ect. 3-4 gange i ugen.
'Cause I'm evil"