Gravatar

#161 filmz-jonasgr 17 år siden

Leder efter det gamle spil "The Manager" fra 1991 tror jeg vist nok. Kan dog ikke lige finde det på nogle af de steder hvor der normalt findes gamle spil.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#162 dolphinfriendly 17 år siden

#161 "The Manager" - det gamle amiga spil?

Gravatar

#163 dyg 17 år siden

Er lige kommet hjem fra en lille tur til København. Et visit i Imperial fredag aften, hvor der var release-party på Jimmy Bøjgaard og Morten Andersen's nye bog. Meget fornøjeligt. Lørdag gik med bowling og poker, hvor jeg fik finanseret togturen tilbage til Århus.

Én god ting var der da ved togturen.. Jeg fik set nogle film. 2x3 timer kan man jo lige så godt anvende fornuftigt, så jeg så A Scanner Darkly og Zombie Holocaust på vejen derover og et forrygende gensyn med Brazil på turen hjem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#164 Guts 17 år siden

Hej alle!

Min søster er i Vietnam og skal bo der i et halvt år. Og de vil enormt gerne se håndbold finalen. Men Sputnik virker ikke når man er i udlandet. Er der nogle der kender et sted den kan streames?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#165 Bony 17 år siden

#163 - "Zombi Holocaust"? Så må man da ikke håbe, at der sad en lille "sortseer" på sædet bagved. Hvilket får mig til at tænke på, at der virkelig ikke er noget mere irriterende, end folk der sidder og kigger med, når man ser film i toget. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#166 dyg 17 år siden

#165 - Min sidemand sad og spillede kort (og drak øl), men han skulede over et par gange, hvor han også kommenterede filmen til sin makker. Havde det været en ældre dame eller et barn, så havde jeg nok valgt en af de andre dvd'er jeg havde med i rygsækken :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#167 Bony 17 år siden

#166 - Jeg kan huske en sjov episode engang jeg så film i toget på vej til København. Sad ved siden af en ældre, meget fin (snobbet) dame. Jeg skulle så se en film på den bærbare, som jeg altid plejer. I denne film var der dog en ret hed nøgen/sexscene, hvori det var ret tydeligt at den ældre dame blev ret fornærmet. Det var ret pinligt synes jeg. :)

Men hvad pokker skal man gøre? Man kan jo ikke bare slukke midt i filmen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#168 rockysds 17 år siden

Endnu en gang: "Tillykke!" til det danske landshold. Superpræsentation, selvom vi var noget heldige med en del kendelser, men det skal ikke tage æren for en flot slutrunde. Kudos!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#169 Scherlund 17 år siden

Enig det var en flot præstation fra dem. Tror ikke at det med kendelser er så slemt, selv om det virkede med i dansk favør til sidst. Så synes jeg at der var mange manglende kendelser mod Kroaterne til at starte med. Men vi kan bestemt ikke klage over dommerne.

Sidder endnu en gang og læser reviews og forskellige fora for at finde ud at hvilket tv jeg skal ud og smide penge efter. Hvorfor skal det være så svært at finde et TV?

--- stavefejl i følge Nayze ---
Gravatar

#170 elwood 17 år siden

Så er det man bare ska ha den der side frem hvor det ligner der stået noget på arabisk eller hvad det nu er, mens en stor rød countdow er i gang 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: