Sidder og venter på at Guitar Hero 3 på magisk vis popper frem i min postkasse. De siger den blev sendt i torsdags, men mig bekendt tager det da ikke 2 dage for posten at nå frem her i DK. *Sad panda*
PS3 Linux Media Center made easy? The PS3 is an amazing piece of machinery, but the PS3 Megabox Homebrew Project isn't waiting for Sony's inevitable firmware updates to make their dreams to come true. Nor are they installing Linux. Instead, the group is taking the bull by the horns and offering an incredible (update: beta) software package—completely runnable from a USB drive or DVD—to add a slew of new functionality.
A modification of open source software Freevo, Megabox brings VOIP, P2P, Firefox, 3D Linux gaming, TV recording (not sure how on this one), and emulation—as well as plenty of other features. Essentially, it's Linux without the install, reskinned with a neat media center interface. The price is right (free) so we'll give this a try and tell you what we think. Until then, here are the full details
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Min router røg i sækken i torsdags og har stadigvæk ikke fået én selvom jeg har været rundt i to TDC butikker nu og deres TDC Erhverv er lukket. Kan have en tirsdag og det er faneme ikke godt nok, så heldigvis har jeg kunnet sætte mit net op udenom routeren via dvs. DNS opsætningshalløj, så efter et par dage "i kassen", er jeg nu på igen. Pheew!
Og så er smerterne i kroppen heldigvis for nedadgående også selvom jeg lige tog mig sammen og tog alle søerne rundt i går. Kan klart mærke, at man får mere energi. Er endelig klar til at gå igang med et web projekt jeg længe har tygget over.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og hører DAD koncert på P3, får en øl og surfer lidt rundt. Kæresten kommer efter alt sandsynlighed hjem senere i dag, så jeg har ryddet op efter et par mande-dage.. (Her dufter af AJAX nu, ikke sur røv og bajerslatter) Nej, så galt var det slet ikke, men kunne godt lige bruge en alenedag mere. Det skal man jo have indimellem.
Er der egentlig andre derude, der har problemer med maven de her dage? Nu har jeg hørt fra mange forskellige, at de ligger brak et døgns tid, med en ordentlig omgang spew/puke-ting. Jeg har så ikke oplevet det endnu, men det kan jo komme..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 elwood 17 år siden
Er dette måske det omtalte nye tiltag.
Pictures
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 filmz-Kragmose 17 år siden
*Sad panda*
#33 DarkLight 17 år siden
The PS3 is an amazing piece of machinery, but the PS3 Megabox Homebrew Project isn't waiting for Sony's inevitable firmware updates to make their dreams to come true. Nor are they installing Linux. Instead, the group is taking the bull by the horns and offering an incredible (update: beta) software package—completely runnable from a USB drive or DVD—to add a slew of new functionality.
A modification of open source software Freevo, Megabox brings VOIP, P2P, Firefox, 3D Linux gaming, TV recording (not sure how on this one), and emulation—as well as plenty of other features. Essentially, it's Linux without the install, reskinned with a neat media center interface. The price is right (free) so we'll give this a try and tell you what we think. Until then, here are the full details
#34 filmz-Bruce 17 år siden
Og så er smerterne i kroppen heldigvis for nedadgående også selvom jeg lige tog mig sammen og tog alle søerne rundt i går. Kan klart mærke, at man får mere energi. Er endelig klar til at gå igang med et web projekt jeg længe har tygget over.
#35 davenport 17 år siden
Kæresten kommer efter alt sandsynlighed hjem senere i dag, så jeg har ryddet op efter et par mande-dage.. (Her dufter af AJAX nu, ikke sur røv og bajerslatter)
Nej, så galt var det slet ikke, men kunne godt lige bruge en alenedag mere. Det skal man jo have indimellem.
Er der egentlig andre derude, der har problemer med maven de her dage? Nu har jeg hørt fra mange forskellige, at de ligger brak et døgns tid, med en ordentlig omgang spew/puke-ting.
Jeg har så ikke oplevet det endnu, men det kan jo komme..
#36 gi-jones 17 år siden
#37 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#38 davenport 17 år siden
Og bagefter er der en film med hende her: http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebr...
men den må jeg nok ikke se...
#39 filmz-Kadann 17 år siden
Det er den ikke. ;)
#40 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"