Gravatar

#181 lagoni 17 år siden

#177 - jeg har ikke selv været ude for det, men har da hørt om at play sender film/bøger sammen i én pakke. Risikoen er lille, men den er der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#182 Bony 17 år siden

#181 - Jeg krydser fingre. Kan se nu at den ene står i "packing session" og den anden står i "processing". Så betyder det vel at de sender én af gangen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#183 DarkLight 17 år siden

Lytter til den nye sang med Nick Cave. Den får mine forventninger til at brage i vejret. Marts kan ikke komme hurtig nok!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#184 Guts 17 år siden

Sidder og leder efter den billigste udgave af Planet Earth på Blu-Ray. Er der nogle der ved hvor den billigste udgave findes?

Har ikke selv set den endnu. Glæder mig til det. Håber I kan hjælpe.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#185 elwood 17 år siden

Må indrømme jeg ikke har fulgt særligt med i Håndbolden, men idag så jeg så de sindsyge billeder fra rådhus pladsen, og så var Joachim Boldsen Far, og mor inde ved God Aften Danmark.

Hvor Far'en fortalte at han var ude at lufte hunden under kampen, og når han var på arbejde ville han gå på WC hvis kollegaerne begyndte at snakke håndbold.

hehe morede jeg mig lidt over, men tror nu godt jeg kan forstå ham, det må satme være noget af et "pres" med en Søn hel i centrum.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#186 elwood 17 år siden

Ok nu er Gallup satme ved at stramme den, nu vil de arrangere besøgstid, hvor de kommer hjem til en, har aldrig hørt noget ligende, ku de ikke bare lave en hjemmeside hvor folk der ville deltage kan udfylde skema'er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#187 Bobby Singer 17 år siden

Er lige kommet hjem efter en tur i byen med nogle venner, hvor vi bl.a. så "3:10 to Yuma".

Faktisk en ganske fin western, som godt kan anbefales hvis man er til genren. Jeg var især vild med Ben foster i den film.
Idjit
Gravatar

#188 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg er ved at forberede interview med instruktøren Åke Sandgren til kl. 13, i forbindelse med hans (iøvrigt fremragende) nye film "Den man elsker".

Sjovt nok, har jeg altid en halv times brainstorm mode. Her føles det som om, at jeg aldrig kommer igennem et interview på 45 min., fordi mine spørgsmål ikke er tilstrækkelige. Heldigvis vender det altid - og nu er jeg ved at have overblikket igen. :)

Gravatar

#189 davenport 17 år siden

Har lige fået andet afslag denne uge, så nu er der ingen job i udsigt.. Utroligt som bøtten vender og vender.
Jeg fatter det bare ikke. Mine jobsamtaler var skoleeksembler på hvordan man gør! - Men der må have været nogen der var bedre, og det må jeg bare acceptere.
Mit problem er at jeg tager den slags personligt, og bliver sygeligt skuffet, og føler at jeg ikke er god nok.
Nå, tilbage på Jobnet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#190 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 189 Surt Show - Måske skulle jeg genoptag min søgen ?
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: