Lige kommet hjem fra endnu en tur om søerne og igang med at lave engang pasta med kødsovs. 7 kg er der smidt siden 5. januar. Hvad fanden skal man med nytårsforsæt resten af året?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#62 Jo, det plejer man faktisk ;) Men det er noget andet, når man også kan lege sig i form med squash. Lysten til at løbe forsvinder hurtigt, men så tager squash over fuldtid.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
How you uh, how you comin' on that novel you're working on? Huh? Gotta a big, uh, big stack of papers there? Gotta, gotta nice litte story you're working on there? Your big novel you've been working on for 3 years? Huh? Gotta, gotta compelling protaganist? Yeah? Gotta obstacle for him to overcome? Huh? Gotta story brewing there?
Working on, working on that for quite some time? Huh? (voice getting higher pitched) Yea, talking about that 3 years ago. Been working on that the whole time? Nice little narrative? Beginning, middle, and end? Some friends become enemies, some enemies become friends? At the end your main character is richer from the experience? Yeah? Yeah? (voice returns to normal) No, no, you deserve some time off.
citat Stewie FG
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Argg cd-wow og deres forbanede side, havde lige bestilt en enkel dvd, men det virkede som om den ikke gad og gå igennem, så jeg forsøgte da lige et par gange, så tjekkede jeg lige min mail og der står en bekræftelse for 4 order doh!
Så nu har jeg lige sendt en mail tilbage omkring de 3 af dem skal cancels, fordi jeg synes ikke umiddelbart jeg ku få mulighed for det selv.
grrr hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#67.. haha... havde præcis samme problem i weekenden.. bestilte 4 cd'er... og ifølge min netbank gik betalingen ikke igennem.. så jeg forsøgt igen med samme resultat..
da jeg så tjekkede min mail så jeg 2 ordre på det samme...
hvorfor har de dog gjort det så bøvlet?
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#61 filmz-Bruce 17 år siden
#62 Bates 17 år siden
#63 filmz-Bruce 17 år siden
#64 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sidder og gør klar til at vende tilbage på arbejde. Det bliver noget underligt efer 6 uger :)
Er ellers begyndt på at skrive videre på et par historier jeg har haft liggende, der ellers var lagt på hylden.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#65 elwood 17 år siden
How you uh, how you comin' on that novel you're working on? Huh? Gotta a big, uh, big stack of papers there? Gotta, gotta nice litte story you're working on there? Your big novel you've been working on for 3 years? Huh? Gotta, gotta compelling protaganist? Yeah? Gotta obstacle for him to overcome? Huh? Gotta story brewing there?
Working on, working on that for quite some time? Huh? (voice getting higher pitched) Yea, talking about that 3 years ago. Been working on that the whole time? Nice little narrative? Beginning, middle, and end? Some friends become enemies, some enemies become friends? At the end your main character is richer from the experience? Yeah? Yeah? (voice returns to normal) No, no, you deserve some time off.
citat Stewie FG
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 Bates 17 år siden
Genialt! :D
#67 elwood 17 år siden
Så nu har jeg lige sendt en mail tilbage omkring de 3 af dem skal cancels, fordi jeg synes ikke umiddelbart jeg ku få mulighed for det selv.
grrr hehe.
#68 Michael Andersen 17 år siden
#69 elwood 17 år siden
8-)
#70 Skobbolop 17 år siden
da jeg så tjekkede min mail så jeg 2 ordre på det samme...
hvorfor har de dog gjort det så bøvlet?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"