#49 Det eller præcisere hvad du vil sige. Jeg havde en vejleder på AAUE som fortalte at de han skulle aflevere sit speciale, gik han fra ca. 120 sider til lige under 30. Han sagde så også at der ikke var et eneste ord for meget i den rapport. Men med en nat at gøre det på virker det ikke som en holdbar løsning :)
Men held og lykke med eksamen i morgen.
Sidder selv og er ved at tømme en 3 liters bag vin mens jeg ser nfl. Samtidig er jeg ved at finde ud af hvilket tv jeg skal investere i. Lige nu ligger Sharp LC37/32X20E øverst på listen.
Ja hun har jo stadigvæk 15-20 år til at nå helt til tops, så det skal hun komme. Hun er vel det største tennistalent vi nogensinde har haft, lige efter Kurt Nielsen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Synd hun er så grim, for de prøver virkelig at gøre hende til en babe. Det er hun bare ikke! Hun var endda med i en BT/EB afstemning om årets babe... Give me a break! Hun ligner en der har fået en banegård i hovedet..
MEN nu kommer der snart ny dejlig underholdning på tv2 med is, og så kan vi trøste os med Mikkelline Kirkegaard :D:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er lige kommet tilbage fra træning og overvejer nu kraftigt at skifte den planlagte aftensmad (suppe) ud med durüm og pomfritter - dårlig ryg og friske fitnessinstruktører øger virkelig fast food-trangen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#51 Scherlund 17 år siden
Men held og lykke med eksamen i morgen.
Sidder selv og er ved at tømme en 3 liters bag vin mens jeg ser nfl. Samtidig er jeg ved at finde ud af hvilket tv jeg skal investere i. Lige nu ligger Sharp LC37/32X20E øverst på listen.
#52 chandler75 17 år siden
Det er første gang siden 1985, at en dansk kvindelige tennisspiller er i en ottendedelsfinale i en grand slam-turnering.
#53 filmz-Bruce 17 år siden
#54 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#55 filmz-Bruce 17 år siden
#56 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#57 davenport 17 år siden
Hun var endda med i en BT/EB afstemning om årets babe... Give me a break! Hun ligner en der har fået en banegård i hovedet..
MEN nu kommer der snart ny dejlig underholdning på tv2 med is, og så kan vi trøste os med Mikkelline Kirkegaard :D:D
#58 Guts 17 år siden
Og så har hun den mest irriterende stemme i verden! Hader når hun taler.
#59 elwood 17 år siden
Ellers er jeg ved og sku ha noget og spise, og senere til svømning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#60 lagoni 17 år siden