He no longer acts, preferring to work in the fashion industry. He has returned to the job he had before The Crying Game — working as a fashion assistant in London. He worked as employee of Walt Disney Corporation and as fashion assistant for David and Elizabeth Emanuel.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Var ved at sætte højtalere til her til aften. Da jeg kom til min Subwoofer (Dali Basis 100) ville jeg sætte mit special-indkøbte coaxial-sub-woofer kabel i subwooferen.
Men ak! Der var ikke nogen coax-indgang på subwooferen :( Eller jeg kan i hvert fald ikke finde den. Kan det passe at HifiKlubben sælger mig et kabel, som jeg slet ikke kan bruge? Eller er jeg bare for dum og blind til at kunne sætte det til subben?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Så vidt jeg kan se, skal du sætte subben til det stik der hedder subwoofer (der muligvis er lilla), i gruppen af stik der hedder PRE OUT, der skulle være placeret under højttalerstikkene.
#183 - Det var på selve subben jeg manglede stikket. Der var en line in left og en line in right. Men da jeg kiggede efter stod der "Line In Left/LFE", så jeg antager nu, at det er der kablet skal sidde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige stået op efter en 12 timers filmnat med 2 venner. Faldt i søvn under Inside Man kl. 4.30 imorges. Vågnede til postbudet, som stod med en pakke i hånden til mig. Hvorfor havde vi ikke den igår!?! Pis!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#181 chandler75 17 år siden
He no longer acts, preferring to work in the fashion industry. He has returned to the job he had before The Crying Game — working as a fashion assistant in London. He worked as employee of Walt Disney Corporation and as fashion assistant for David and Elizabeth Emanuel.
#182 dyg 17 år siden
Men ak! Der var ikke nogen coax-indgang på subwooferen :( Eller jeg kan i hvert fald ikke finde den. Kan det passe at HifiKlubben sælger mig et kabel, som jeg slet ikke kan bruge? Eller er jeg bare for dum og blind til at kunne sætte det til subben?
#183 filmz-Kadann 17 år siden
Så vidt jeg kan se, skal du sætte subben til det stik der hedder subwoofer (der muligvis er lilla), i gruppen af stik der hedder PRE OUT, der skulle være placeret under højttalerstikkene.
#184 dyg 17 år siden
#185 filmz-Kadann 17 år siden
Edit: Ja, det ser ud til at være stikket du skal bruge. :)
#186 dyg 17 år siden
Edit: IT'S ALIVE!
#187 filmz-Kadann 17 år siden
#188 filmz-Bruce 17 år siden
#189 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Sidder og ser Scifi Serien "The Lost Room" - Dejligt at der stadig laves sci-fi der overrasker :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#190 Popeye 17 år siden