Gravatar

#11 lagoni 17 år siden

Jeg venter på nogen fra mit studie kommer online eller min underviser svarer på min mail, så jeg kan finde ud af om min lave karakter er fordi jeg er dum eller fordi eksaminator/censor er hård. De sagde ellers eksamen gik fint, bortset fra jeg snakkede for hurtigt. Det her er nok første gang jeg er direkte utilfreds med en karakter og mine karakterer ligger ellers i den lave ende. Så blev weekenden ødelagt.

Ellers startede jeg i praktik i dag, det skal nok blive spændende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 filmz-jonasgr 17 år siden

#7 Jeg kan jo sige som en ikke særlig stolt lillebror, at min bror har udnyttet det. Hvorfor arbejde når han kan få mere for ikke at gøre det?

Jeg har ellers været til min første forelæsning i det nye semester, det skal nok blive spændende. Og blev glædeligt overrasket over at de kurser som skal forhåndsgodkendes før man tager afted på et udvekslingsophold bare er en formalitet. Man skal åbenbart bare finde et eller andet der passer ind under ens studie og så kan man altid vælge noget andet når man kommer derned, så jeg må lige se om jeg ikke kan knibe mig igennem deres tyske websider :)

Og så sidder jeg lige og får min første fastelavnsbolle i år. Livet skal sq nydes engang imellem.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13 elwood 17 år siden

Jeg har haft min første arbejdsdag på mit nye arbejds sted.

Århus Universitets Hospital Nørrebrogade, det er også meningen jeg skal køre rundt mellem de forskellige afdelinger når jeg lige har fået lidt mere erfaring i de forskellige opgaver, men jeg fik da oplevet lidt allerede første dag.

Når man skal rundt til de forskellige afd. fræser man rundt på små el scooter, det var ganske mundter, men det mest hmm alternative "ting" jeg oplevede var at jeg sammen med en kollega stå inde på en Operations stue og rode med en tynd klient (argg hader allerede de små maskiner) Mens der blev opereret i baggrunden! så jeg stod med fin kittel og hue på derinde, det har jeg godt nok aldrig oplevet før i mit job som IT-mand

Gruer stadigvæk for den dag jeg skal over og rode på Patelogisk Afdeling med noget hardware, spirituel efterfølger til nattevagten anyone hehe.

Men jeg må sige det var en lidt sjov følelse kun at tage små 20 min om at komme hjem, når man var vandt til at køre fra Horsens og hjem.

Ahh damm Most wanted har været igang på tv-2 det jo en klassefilm... den lader vi vidst lige stå et øjeblik 8-)

IS-Patron pftt

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 dyg 17 år siden

#11 - Det var da træls :( Håber du i det mindster får en rigtig god forklaring. Godt man er ovre hele det karakter-ræs (ved dog ikke om løn-ræset er så meget bedre).

Faldt i søvn kl. 22 i aftes, så jeg vågnede naturligvis ganske tidligt i morges. Og hvad bruger man så en lørdag morgen på? Jo, jeg kedede mig groft, så jeg legede lidt videre med planerne om nyt tv og ny lyd. Det endte med, at jeg tegnede en lille opstilling i Photoshop. Jeg får lidt forskud på arven fra mine bedsteforældre ganske snart, så hvis det forskud er tilpas stort, så bliver "drømmen" realiseret (selvom det ganske vist er en ret billig drøm). Men nu er jeg færdig med at rode rundt i den jungle, nu har jeg bestemt mig, så er det bare at vente og se, hvad pengepungen kan holde til.

Og ja, jeg burde nok smide min dvd-afspiller ud, og så kun bruge mediecenteret. Er bare så glad for den gamle Pioneer, den har støttet mig igennem de sidste 7 år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 gi-jones 17 år siden

#13: Blev du sendt ind på en operationsstue "live" på din første dag? Det er dog det sygeste :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 Bony 17 år siden

#14 - Det er da altid noget at halvdelen af dine drømme bliver realiseret? HP, Pioneer, Zaptor og Wii.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 13 Lyder som noget af et job - Held & Lykke i det :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 filmz-Bruce 17 år siden

#13 Good luck elwood. Hvis du bliver bange ... just whistle :)

#14 Og held og lykke med drømmene :) Hjælper dig gerne med at finde indenfor en given pris.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 14 Ja jeg så lige dit indlæg - Follow your Dreams - Follow your Heart - That's a good Start - Held og Lykke også herfra :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 elwood 17 år siden

#15 ja det var lidt vildt, min kollega havde prøvet det før jeg stod bare så'en lidt okay... akward hehe.

#17 og #18 takker
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: