#30 - HP'en har jeg allerede, den fik jeg til spotpris gennem arbejde. Skulle også købe en pc for at kunne købe mine to elskede HP w2207 skærme, og s3020'eren var det eneste jeg havde brug for dengang. Zaptor, Wii og DVD-afspilleren har jeg også i forvejen. Så det jeg skal have er tv, avr og højtalere.
Jeg er faldet over dette Panasonic 50PY70F til 16000kr. Det er godt nok parallelimport og den har ikke nogen DVB-T tuner, men derudover er den magen til PZ70E. Det er jo næsten en hel Onkyo 605 man kan spare ved at købe det tv i stedet for en 50PZ70E :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og forbereder mig til at tage et hurtigt smut hen på arbejdet for at lægge sidste hånd på et par spændende projekter. Håber jeg kan nå hjem i god tid inden gæsterne kommer, for der er dømt Superbowl-hygge idag. Og så var min søster forbi igår med nyheden om at jeg skal være morbror (hvilket lyder underligt, så jeg skal nok kaldes onkel i stedet for). Det glæder jeg mig rigtig meget til.
Det er bare rigtig søndag - Stod sent op, og føler jeg skal lave alt muligt. Men her er rimeligt rent, opvasken består af 3 glas og en gaffel, hunden har været ude og der er ingen aktivitet på filmz... Jeg ved ikke hvad jeg skal..
Og tillykke :) Hvis alt går vel, er jeg selv farmand til september, og så vil jeg opdrage!! Min søster lærte fx. at høre RHCP og Pink Floyd da hun var 1½, og så Night of the Living Dead som 2årig. Det kan du jo også præge med som onky!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Man er væk blot en enkelt dag og straks er der en som går over på mit bord og tager 4 af mine sager - Jeg er PiXXX træt af den måde folk er på her på arbejde. Jeg kunne forstå, hvis der var tale om hastesager, men ingen af dem de har taget var. Men den eneste sag på mit bord, som hastede lidt, har de pænt ladet ligge. Tror jeg må se "Office Space" når jeg kommer hjem i aften, eller finde en gammle fax i kælderen og slå lidt løs på.
#31 dyg 17 år siden
Jeg er faldet over dette Panasonic 50PY70F til 16000kr. Det er godt nok parallelimport og den har ikke nogen DVB-T tuner, men derudover er den magen til PZ70E. Det er jo næsten en hel Onkyo 605 man kan spare ved at købe det tv i stedet for en 50PZ70E :/
#32 Corgan 17 år siden
Sidder og forbereder mig til at tage et hurtigt smut hen på arbejdet for at lægge sidste hånd på et par spændende projekter. Håber jeg kan nå hjem i god tid inden gæsterne kommer, for der er dømt Superbowl-hygge idag.
Og så var min søster forbi igår med nyheden om at jeg skal være morbror (hvilket lyder underligt, så jeg skal nok kaldes onkel i stedet for). Det glæder jeg mig rigtig meget til.
#33 El vez 17 år siden
#34 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#35 Corgan 17 år siden
#33 & 34:
He he.. mange tak! Det er rigtig stort.
#36 davenport 17 år siden
Stod sent op, og føler jeg skal lave alt muligt. Men her er rimeligt rent, opvasken består af 3 glas og en gaffel, hunden har været ude og der er ingen aktivitet på filmz...
Jeg ved ikke hvad jeg skal..
Og tillykke :)
Hvis alt går vel, er jeg selv farmand til september, og så vil jeg opdrage!! Min søster lærte fx. at høre RHCP og Pink Floyd da hun var 1½, og så Night of the Living Dead som 2årig.
Det kan du jo også præge med som onky!
#37 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
#38 davenport 17 år siden
Vi kan oprette www.fatterz.dk ;D
#39 Guts 17 år siden
#40 filmz-Crystalstar1200 17 år siden