# 59 Enig :) ... Jeg arbejdede selv engang i en biograf - Magisk - men jeg tror at det har ændret sig meget i takt med biograferne også mere og mere er blevet supermarkeder, med mange sale og lidt for enhver smag. Den gang var det en stor sal, med en film man havde ventet længe på kom op lokalt, typisk 6 måneder efter premieren i København :)
Er lige kommet hjem fra en fremragende aften på mit gamle gymnasium (Rosborg Amtsgymnasium i Vejle). De havde lavet en musical baseret på Queen's sange. Historien foregik i fremtiden, hvor ikke-elektronisk musik var blevet bandlyst.
At det var en ren og skær amatør-musical var kun sjældent til at se, de unge mennesker gjorde det virkeligt fantastisk. Ikke underligt, at de havde alle forestillinger komplet udsolgt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#58 Det er ikke meget galt ;) Biografen ligger out in the middle of nowhere. Vi kører filmene med italienske maskiner og for at det ikke skal være løgn, så får jeg også engang imellem hjælp af en lille dreng :)
#59 Du skal være velkommen. Vi har også senior-bio en gang om måneden :P :D
sidder og glor på facebook og snakker lidt med nogen af de gamle fra min skole. sgu meget sjov. lytter tv i baggrunden med noget hundehalløj. og lillemor sidder og ævler telefon med svigermor.. det eneste jeg hører derfra er bla bla bla bla bla bla og se lige her og hør lige her og så videre :)
#61 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#62 dyg 17 år siden
At det var en ren og skær amatør-musical var kun sjældent til at se, de unge mennesker gjorde det virkeligt fantastisk. Ikke underligt, at de havde alle forestillinger komplet udsolgt.
#63 Michael Andersen 17 år siden
#59 Du skal være velkommen. Vi har også senior-bio en gang om måneden :P :D
#64 Benway 17 år siden
#65 Michael Andersen 17 år siden
#66 Benway 17 år siden
#67 gi-jones 17 år siden
#68 filmz-spiff 17 år siden
#69 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#70 DarkLight 17 år siden