Har lige været i retten hele formiddagen. Sagen er, at Skat vil bonge mig og mine kolleger fra dengang vi var selvstændige i 2003, da de mener vi skal betale moms. Det mener vi så ikke, da undervisning er momsfrit. Det var en kammeradvokat vi var oppe imod, og damn han havde forberedt sig godt. Han kom med ting fra EU og alt muligt. Vores advokat mener dog stadig vi har en chance, da vi jo ikke har snydt, og vi har ført reel undervisning. Der falder dom 8. marts, så må jeg jo se. Beløbet er på 182.500,- delt mellem 3 mand. Fatter bare ikke de gider spilde alt den tid og penge på et så lille beløb, når der er større fisk at stege derude.. Men hvis vi taber, så synes jeg Skat skulle gå igang med at bonge alle de projekter i Danmark, der har modtaget støtte fra Den Europæiske Socialfond, for ingen af dem betaler moms!
Ellers viste scanningen igår et fint lille foster, og man kunne se hjerteslag. Det var ret fantastisk, og overlægen mente at vi ikke skulle være nervøse for noget, og at alt så rigtig godt ud. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er lort, er det. Jeg har prøvet de der 3-bladet sataner og jeg kan ikke mærke nogen som helst forskel, i forhold 2 blade, så jeg holder mig til dem. Nå ja, så sparer man da også lidt penge i forhold til de nyere blade.
Var i Imperial og se Cloverfield i går - god film - jeg glemte min taske der inde og har nu ringet og snakket med Nordisk bif, de har min taske, men den indeholder kun min kasket og nogle snotklude (ikke brugte), så der er en eller anden spasser nar der har nakket min Ipod og min mobiltelefon oplader :(.
Så kan man lærer at lade være med at glemme sine ting....Dahm!
Undskyld skulle bare ud med det.
Men Cloverfield er en ganske habil film, lidt for meget kamera svingninger efter min smag, men ellers ret intens, god spillet og gode effekter.
#71 davenport 17 år siden
Sagen er, at Skat vil bonge mig og mine kolleger fra dengang vi var selvstændige i 2003, da de mener vi skal betale moms.
Det mener vi så ikke, da undervisning er momsfrit.
Det var en kammeradvokat vi var oppe imod, og damn han havde forberedt sig godt. Han kom med ting fra EU og alt muligt.
Vores advokat mener dog stadig vi har en chance, da vi jo ikke har snydt, og vi har ført reel undervisning.
Der falder dom 8. marts, så må jeg jo se.
Beløbet er på 182.500,- delt mellem 3 mand.
Fatter bare ikke de gider spilde alt den tid og penge på et så lille beløb, når der er større fisk at stege derude..
Men hvis vi taber, så synes jeg Skat skulle gå igang med at bonge alle de projekter i Danmark, der har modtaget støtte fra Den Europæiske Socialfond, for ingen af dem betaler moms!
Ellers viste scanningen igår et fint lille foster, og man kunne se hjerteslag. Det var ret fantastisk, og overlægen mente at vi ikke skulle være nervøse for noget, og at alt så rigtig godt ud.
:)
#72 wiseguy 17 år siden
#73 elwood 17 år siden
Gilette Fusion Power, Gilette Mach 3, Gillette MAch 3 Turbo osv.
Hvor mange af Gillettes skraber findes der egentlig, det ender snart med vi får en "Gillette Mach 3 fusion turbo integral sonic probing xtreme"
Gad vide om de bare har en skål med en masse ord i som de så kæder tilfældigt samme 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#74 filmz-Bruce 17 år siden
#73 Jo flere blade, jo mere skægpest :(
#75 filmz-Kadann 17 år siden
Det er lort, er det. Jeg har prøvet de der 3-bladet sataner og jeg kan ikke mærke nogen som helst forskel, i forhold 2 blade, så jeg holder mig til dem. Nå ja, så sparer man da også lidt penge i forhold til de nyere blade.
#76 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Hjemme i fx Wallmart kan man købe blade og skum til under det halve af hvad de koster herhjemme, så de må score godt på dem :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#77 filmz-Bruce 17 år siden
#78 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#79 aknot 17 år siden
Så kan man lærer at lade være med at glemme sine ting....Dahm!
Undskyld skulle bare ud med det.
Men Cloverfield er en ganske habil film, lidt for meget kamera svingninger efter min smag, men ellers ret intens, god spillet og gode effekter.
3.5/5
#80 filmz-Bruce 17 år siden