Man kan altid referere til dårligdomme i andre landes interne affærer deriblandt USA. Jeg kan også referere til rettighedsproblemer i Saudi-Arabien og Iran, som går udover folk, som har en lidt anden religiøs, politisk eller seksuel observans. Eller oppositionen i Rusland, som likvideres en efter en, eller sættes i fængsel. Jeg kunne også sige fuck dem og så gøre hvad jeg kan for, at de rettigheder som gennem tiden er skabt for mig i Danmark, dem kæmper jeg for. Og dem skal ingen tosser uanset religiøs, politisk eller for den sags skyld seksuel præference, røre en skid ved.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fik ikke set den (formoder det er en video), for den tog lang tid at loade. Ork, hvad folk ikke har på mig, fordi websites udveksler email adresser etc. det er ikke småting. Modtager ca. 150-200 emails om dagen af samme grund. Og hvad folk ikke udveksler af egne informationer gladeligt bl.a. på Facebook af seksuelle præferencer (åhhh jeg vil ha' den i røven med en glødende ambolt og se mig her i læder julemandskostume til fetish fest på Den Sorte Lænke) etc.
Vi er blevet globaliserede ekshibitionister i internettets univers og bliver vi kompromitteret på vores informationer, så bør man først tage i egen barm og spørge sig selv "er det måske lidt min egen skyld, kunne jeg have tænkt mig blot en smule om?" Det er ihvertfald min egen skyld, at min mailboks er propfyldt konstant med diverse lort. Ja selvfølgelig får jeg en masse i hovedet ulovligt, men jeg kender jo godt til risikoen ved at bruge det virtuelle univers til at sprede info.
Jamen det forstår jeg da også godt :) Men jeg mener blot ikke Facebook er noget specielt, men at generel brug af internettet interaktivt har den samme potentielle risikofaktor.
#106, jeg bruger skam Facebook. Men i henhold til hvilke rettigheder fremmende mennesker har til mine oplysninger, biller osv, så smider jeg ikke flere informationer ind end jeg selv synes er i orden. Problemet kommer så når en kammerat smider private festbilleder op og "tagger" mig. Så bliver det pludselig svært at styre selv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#108 Jeg er helt enig. Men det er så nok internettets grundlæggende anarkistiske opbygning kombineret med en umådelig idérigdom hos udviklere med idéer. Mange gange har de juridiske aspekter jo ikke engang været indover, inden et site ryger i luften. Hvis blot register- og ophavsretsloven blev overholdt, så var man et godt stykke videre, men når det er let at snyde og svært at blive taget, så er det svært at dæmme op imod.
#101 DarkLight 17 år siden
I was quiet because I didn't deal in drugs...
When they took the 6th Amendment away
I was quiet because I had never been arrested...
When they took the 2nd Amendment away
I was quiet because I didn't own a gun...
Now they have taken the 1st Amendment away
and all I can do is be quiet...
#102 filmz-Bruce 17 år siden
#103 DarkLight 17 år siden
What Facebook have on you
#104 filmz-Bruce 17 år siden
Vi er blevet globaliserede ekshibitionister i internettets univers og bliver vi kompromitteret på vores informationer, så bør man først tage i egen barm og spørge sig selv "er det måske lidt min egen skyld, kunne jeg have tænkt mig blot en smule om?" Det er ihvertfald min egen skyld, at min mailboks er propfyldt konstant med diverse lort. Ja selvfølgelig får jeg en masse i hovedet ulovligt, men jeg kender jo godt til risikoen ved at bruge det virtuelle univers til at sprede info.
#105 elwood 17 år siden
Jep episoden handler om Zombier.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#106 gi-jones 17 år siden
#107 filmz-Bruce 17 år siden
#108 DarkLight 17 år siden
#109 filmz-Bruce 17 år siden
#110 filmz-Kadann 17 år siden
Du har biller på Facebook? :)