Gravatar

#111 DarkLight 17 år siden

Udover det nuværende som er mig med kanin-ører, nej :) Pointen er at jeg selv bestemmer det. Og jeg selv bestemmer over hvilke af mine informationer der bruges.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#112 filmz-jonasgr 17 år siden

Har lige fået set "In the Valley of Elah" som var en rigtig god fortælling og helt anerledes end "Crash", mere afdæmpet. Tommy Lee Jones er helt forrygende i den. Var også inde og se "There Will Be Blood", som ligeledes er rigtig god men dog ikke så god at jeg vil kalde den et mesterværk, dertil er den for simpel. Den skal dog nydes ene og alene på grund af Daniel Day Lewis's pragtpræstation.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#113 El vez 17 år siden

#108 du kan selv fjerne tags på billeder, og når du gør det, kan folk ikke re-tagge dig.

Videoen nævner en hel masse ting som facebook kan overvåge, men man kan da bare lade være med at dele de oplysninger?

Den del med "Information Awareness Office" virker ekstraordinært fjollet, ikke en eneste af de oplysninger er normalt tilgængelige på facebook andet end "internet activity".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#114 filmz-Renchard 17 år siden

Har prøvet i et stykke tid nu, at finde ud af, hvem dette er...

Nogen der kan identificere personen?

http://img89.imageshack.us/img89/3109/img2162th5.j...

Det var en af de mange filmfolk, der kom forbi ril Berlin filmfestival....han så dog voldsomt bekendt ud.
Gravatar

#115 davenport 17 år siden

Jeg har lige gjort rent i 4½ time. Men har eddermame også været grundig.
Og så har jeg spontant inviteret mine forældrer, søster og farmor på aftensmad, så skal snart til at lave mexikansk skinke, kartofler, apargessovs, porre, broccoli og en salat.
Er egentlig allerede træt nu, så skal lige mønstre noget motivation om lidt.
Jeg sidder bare og hænger til hverdag, og så kan jeg lige finde ud af at få det hele pakket til én dag..

Det lader heller ikke til at jeg kommer til at se Oscarshow i år. Er inviteret til fadøl, men har bare ikke energien til det i nat.
Fanme utroligt, at man med et ViaSat Guldabb., der koster hvad en indisk familie tjener på et helt liv, ikke formår at sende det på bare én kanal.
Satme for dårligt, når de sender til så mange lande. De kunne endda give os guldkunder muligheden på en af deres extra kanaler.
Dårligt af ViaSat. Meget dårligt. -> zurück zum skammekrog!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#116 filmz-Bruce 17 år siden

Havde d'herrer Kadann, aknot, Insider og Crystalstar1200 til hyggelig demo i aftes/nat og jeg MENER, at dette er dem vi røg igennem og karaktererne skal tages med et gran salt, da MEGET små klip har ligget til grund for en hurtig bedømmelse.

Crimson Tide: PQ: 4.0: AQ: 4.5
The Hunt for Red October PQ: 4.0: AQ: 4.5;
Dave Matthews Live at Radio Music City Hall: PQ: 4.5: AQ: 5.0;
Paprika: PQ: 4.5, AQ: 4.0
Final Fantasy: The Spirits Within: 5.0, AQ: 4.0
Ratatouille: PQ: 5.0, AQ: 5.0
Battle Star Galactica: PQ: 3.5, AQ: 4.0
Cars: PQ: 5.0, AQ: 5.0
Corpse Bride: PQ: 5.0, AQ: 3.5
Relentless Enemies: PQ: 4.5, AQ: 4.0
Galapagos: PQ: 5.0, AQ: 3.0
Planet Earth: PQ: 4.0, AQ: 3.5
Sunshine: PQ: 4.5, AQ: 4.5
3:10 To Yuma: PQ: 4.0, AQ: 5.0
Michael Clayton: PQ: 4.0, AQ: 3.0
L'Armeé Des Ombres: PQ: 3.5, AQ: 2.5
The Bourne Ultimatum: PQ: 5.0, AQ: 4.5
Payback: PQ: 3.5, AQ: 3.5
Across The Universe: PQ: 5.0, AQ: 4.5
Bram Stokers Dracula: PQ: 4.0, AQ: 3.5
Blade Runner Final Cut: PQ: 4.0, AQ: 4.0
The Company: PQ: 4.5, AQ: 4.0
Pearl Harbor: PQ: 4.5, AQ: 4.5
Bullit: PQ: 3.5, AQ: 2.5
Michael Clayton: PQ: 4.0, AQ: 3.0
Pirates of the Caribean: Curse of the Black Pearl: PQ: 5.0, AQ: 5.0
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford: PQ: 4.0, AQ: 3.5
Omega Man: PQ: 3.5, AQ: 2.0
Robocop: PQ: 2.5, AQ: 2.5
Sigur Ros DVD: PQ: 3.5, AQ: 4.5
Justice League: New Frontier: PQ: 4.0, AQ: 3.0
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#117 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Ja, det var noget af en demoaften :)

Jeg er ganske enig med enkelte undtagelser, men den er over i 0,5 afdelingen, så det kan jo være de udlignes hvis man så hele filmene.

Tak til jer alle for en god aften >:o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#118 El vez 17 år siden

Er det en 1-5 skala?

Kan vi ikke også få en lignende vurdering af jeres DVD vs. HD sammenligninger? Jeg hørte noget med at der var nogle titler der ikke var værd at opgradere :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#119 filmz-Bruce 17 år siden

#118 Jep en 1-5 skala. Bullit var ret ok i HD udgaven, men næsten ligeså god på DVD. Det samme gjorde sig gældende for L'Armee Des Ombres.

Robocob var også bedre i HD versionen end Criterion, men det var faktisk meget lidt, hvilket er utroligt, eftersom Criterions ikke var anamorphic. Transferet kunne godt være det samme.

Battlestar Galactica var skarpere på HD DVD, men ikke revolutionerende. Det var især de lysere scener, som nød godt af den højere opløsning. Når sortniveauet i scenerne steg, så steg det grynede look tilsvarende. Men den var nu ikke så slem, som jeg havde hørt.

De to U-bådsfilm er markant bedre i HD end på DVD. Jeg har ikke set mange animationsfilm på HD, men de imponerede mig ekstremt. Især Ratatouille og Final Fantasy var topnotch.

Vi fik desværre ikke sammenlignet med DVD udgaven af Blade Runner.

Superbit versionen af Bram Stokers Dracula er umiddelbart en god udgave både med lyd og billed. Men den nye HD udgave er atmosfæremæssigt helt overlegen, langt mere dyster og mørk.

Pearl Harbor var som sædvanlig en sjov oplevelse. At sidde 5 gutter, som dissekerer musikken og hver eneste sekvens i hele slagscenen er morsomt. Fantastisk koreografi og helt tom for følelse, indlevelse og med et utal af brækfremkaldende dialoger. Lyden er som sædvanlig god, men dialogen alt for lav ifht. at kunne se actionsekvenserne igennem ved ikke tinnitus lydstyrke.

Pirates of the Caribean er et ocean (undskyld) bedre i HD end DVD. Billedet på DVD'en var meget plaget af edge enhancement, men i HD står det upåklageligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#120 dyg 17 år siden

Så lige Tottenham fortjent slå Chelsea i Carling Cup finalen. Dejligt dejligt :) Nu vil jeg smide mig på sofaen, for at se om jeg ikke kan få lidt søvn inden nattens hurlumhej.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: