#177 Jamen velkommen i klubben, som godt nok ikke er så stor :) Mener også, indtil videre, at den minumum burde have været nomineret for bedste film, instruktør og fotografering. Fantastisk film!
Føler mig helt høj, da jeg lige er kommet hjem efter en megafed filmoplevelse i Århus. Triple-feature style:
Startede kl. 11.30 med "Atonement" - tog en frokost/indkøbspause i byen og fortsatte med "There Will Be Blood" kl. 15.45 og tilsidst sluttede jeg aftenen af med "Juno" kl. 19.00, inden det blev tid til at hoppe på et tog hjem igen.
Filmene var alle tre rigtig gode - "There Will Be Blood" på mesterværksniveau (9/10), "Atonement" (8/10) og "Juno" (7.5/10) var henholdvis en og to takker under. Jeg ser meget frem til et gensyn med alle tre i HD - og måske rykker bedømmelserne sig lidt op - men en fremragende dag. En absolut fremragende dag.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Ah, har lige gået en lang tur ved stranden. Og kæresten og min søster er ved at lave pølsehorn med ketchup og cheddar i. Det bliver godt! De skal se film i stuen, jeg fortrækker til hjemmebiografen og en film eller to for mig selv. Måske et glas vin..
Ah, søndag på landet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#181 filmz-Bruce 17 år siden
#180 Ja, men gudskelov for Google :)
#182 DarkLight 17 år siden
#183 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 El vez 17 år siden
#185 rockysds 17 år siden
Startede kl. 11.30 med "Atonement" - tog en frokost/indkøbspause i byen og fortsatte med "There Will Be Blood" kl. 15.45 og tilsidst sluttede jeg aftenen af med "Juno" kl. 19.00, inden det blev tid til at hoppe på et tog hjem igen.
Filmene var alle tre rigtig gode - "There Will Be Blood" på mesterværksniveau (9/10), "Atonement" (8/10) og "Juno" (7.5/10) var henholdvis en og to takker under. Jeg ser meget frem til et gensyn med alle tre i HD - og måske rykker bedømmelserne sig lidt op - men en fremragende dag. En absolut fremragende dag.
#186 filmz-Bruce 17 år siden
El Halcon
#187 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#188 filmz-Rawnii 17 år siden
#189 dyg 17 år siden
#190 davenport 17 år siden
Det bliver godt!
De skal se film i stuen, jeg fortrækker til hjemmebiografen og en film eller to for mig selv. Måske et glas vin..
Ah, søndag på landet.