Gravatar

#181 filmz-Bruce 17 år siden

#177 Jamen velkommen i klubben, som godt nok ikke er så stor :) Mener også, indtil videre, at den minumum burde have været nomineret for bedste film, instruktør og fotografering. Fantastisk film!

#180 Ja, men gudskelov for Google :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#182 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#183 elwood 17 år siden

hehe Jebus got's boob's
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#184 El vez 17 år siden

must... worship... no 6... :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#185 rockysds 17 år siden

Føler mig helt høj, da jeg lige er kommet hjem efter en megafed filmoplevelse i Århus. Triple-feature style:

Startede kl. 11.30 med "Atonement" - tog en frokost/indkøbspause i byen og fortsatte med "There Will Be Blood" kl. 15.45 og tilsidst sluttede jeg aftenen af med "Juno" kl. 19.00, inden det blev tid til at hoppe på et tog hjem igen.

Filmene var alle tre rigtig gode - "There Will Be Blood" på mesterværksniveau (9/10), "Atonement" (8/10) og "Juno" (7.5/10) var henholdvis en og to takker under. Jeg ser meget frem til et gensyn med alle tre i HD - og måske rykker bedømmelserne sig lidt op - men en fremragende dag. En absolut fremragende dag.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#186 filmz-Bruce 17 år siden

Vaya con dios los filmoz! Skal vende tilbage med en U23D udtalelse og forhåbentlig en digital version af There Will Be Blood!

El Halcon
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#187 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 186 Have a nice trip to my hood brother ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#188 filmz-Rawnii 17 år siden

Gravatar

#189 dyg 17 år siden

#188 - Har du oprettet en filmz-konto bare for det pjat?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#190 davenport 17 år siden

Ah, har lige gået en lang tur ved stranden. Og kæresten og min søster er ved at lave pølsehorn med ketchup og cheddar i.
Det bliver godt!
De skal se film i stuen, jeg fortrækker til hjemmebiografen og en film eller to for mig selv. Måske et glas vin..

Ah, søndag på landet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: