Jeg har lige været til optiker efter mit forsøg med endagslinser mislykkedes og nu ser det ud til jeg måske slet ikke kan bruge kontaktlinser overhovedet pga operationen. Men skal prøve månedslinser, der er en større chance for de virker.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige snakket med en gammel ven. Han har fået job i Auckland, NZ og rykker afsted med hele familien den 24. marts. Vildt nok. Han siger der er gode jobmuligheder dernede, da de har mangel på arbejdskraft.. Både min kæreste og jeg er bare for familieagtige, til at vi kunne bo på den anden side af jorden, men damn jeg er misundelig lige nu...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Meget trykket stemning på fabrikken i dag, da navnene på de 100 der skal afskediges er blevet fyret. Deriblandt en veninde. Har ikke hørt fra min mor endnu, men håber hun går fri.
Så er det med at støtte op, og hjælpe lidt med ansøgninger og sådan... Men trist er det...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og hører Pantera og glæder mig til en snarlig uges ferie i DK og efterfølgende uge i Berlin. Bliver rart at opleve lidt andet end det sædvanlige. :)
Og helt mærkeligt at være på Filmz igen. Har holdt en lille pause herfra pga skole, arbejde og den gode form for stress. Blev tatoveret for sjette gang i går så er selvfølgelig helt oppe og køre. Er endelig kommet i gang med mit projekt som er en hel arm. Så endelig modvind på arbejdet og på hjemmefronten. Konstant plus på kontoen og en dejlig nyforelskelse i min kæreste.
Hvad er det nu man siger? "Getting high on life?". SO TRUE! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#201 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#202 lagoni 17 år siden
#203 dyg 17 år siden
#202 - Det er da surt. Ret så træls, at de ikke gjorde opmærksom på det inden operationen :(
#204 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#205 davenport 17 år siden
Vildt nok. Han siger der er gode jobmuligheder dernede, da de har mangel på arbejdskraft..
Både min kæreste og jeg er bare for familieagtige, til at vi kunne bo på den anden side af jorden, men damn jeg er misundelig lige nu...
#206 DarkLight 17 år siden
Deriblandt en veninde. Har ikke hørt fra min mor endnu, men håber hun går fri.
Så er det med at støtte op, og hjælpe lidt med ansøgninger og sådan... Men trist er det...
#207 gi-jones 17 år siden
#208 DarkLight 17 år siden
#209 lagoni 17 år siden
#204 - ja, jeg er også ved at være vant til at gå med briller og har fået nogen der er pæne nok, savner bare linser af og til...
#210 Bony 17 år siden
Og helt mærkeligt at være på Filmz igen. Har holdt en lille pause herfra pga skole, arbejde og den gode form for stress. Blev tatoveret for sjette gang i går så er selvfølgelig helt oppe og køre. Er endelig kommet i gang med mit projekt som er en hel arm. Så endelig modvind på arbejdet og på hjemmefronten. Konstant plus på kontoen og en dejlig nyforelskelse i min kæreste.
Hvad er det nu man siger? "Getting high on life?". SO TRUE! :)