Jeg har nu fået købt mig nogle nye hylder til mine film, og da jeg mangler at få styr på dem alle i en database, leder jeg efter et program til Mac som kan gøre dette.
Jeg kender til DVD Profiler til Pc. Det program var jeg ret glad for, men det laves desværre ikke til Mac. Jeg mindes at have prøvet Movie Collector... men det var ikke lige så fedt som DVD Profiler.
Er der nogen der kender til et alternativ til Movie Collector der kan komme på højde med DVD Profiler.... og laves til Mac?
Jeg har lige set "Slå først, Frede" sammen med mine forældre. Det er godt nok ikke et specielt godt transfer, men min mor var nu glad for at jeg havde købt den og efterfølgeren til hende.
Og så fik jeg lige bestilt lidt CCR på cd - det skal man jo have lidt af. :)
Lige kommet hjem fra dag 3 af fire optage dage vi har i forbindelse med vores film, det er sku meget hygligt nu hvor vi ikke er så stresset til en forveksling.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Delicious Library virker super fedt på nogle områder. F.eks. barcode scanning via iSight kameraet. Genialt! Hvad der dog ikke er så fedt, er at den kun søger efter titler på Amazon.com. Og den er ikke så glad på Region 2 titler købt i DK. Den skriver heller ikke så mange infos om den scannede film.
Kan man ikke få den til at søge på andre sider end Amazon.com?
#211 dyg 17 år siden
Vi havde håbet på:
København -> Heathrow -> Chicago
LAX -> Heathrow -> København
Men det er nemmere at finde til en fornuftig pris:
København -> Heathrow -> Chicago
LAX -> Chicago -> Heathrow -> København
For sidstnævnte er vi på ca. 5000kr pr næse. Havde vi været ude lidt før, kunne vi sagtens have sparet 1000kr :(
#212 El vez 17 år siden
*has the shakes*
#213 Guts 17 år siden
Ja tak!!
Den har godt nok ladet vente længe på sig.
#214 DarkLight 17 år siden
Kom nu igang! Og jeg har ikke engang noget godt alternativ.
#215 Corgan 17 år siden
Jeg har nu fået købt mig nogle nye hylder til mine film, og da jeg mangler at få styr på dem alle i en database, leder jeg efter et program til Mac som kan gøre dette.
Jeg kender til DVD Profiler til Pc. Det program var jeg ret glad for, men det laves desværre ikke til Mac. Jeg mindes at have prøvet Movie Collector... men det var ikke lige så fedt som DVD Profiler.
Er der nogen der kender til et alternativ til Movie Collector der kan komme på højde med DVD Profiler.... og laves til Mac?
#216 Guts 17 år siden
Et alletiders program der hedder Delicious Library.
Kan KUN anbefales!
#217 filmz-Kadann 17 år siden
Og så fik jeg lige bestilt lidt CCR på cd - det skal man jo have lidt af. :)
#218 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#219 Corgan 17 år siden
#216:
Awesome! Det vil jeg lige checke ud. Mange tak.
#220 Corgan 17 år siden
#216:
Delicious Library virker super fedt på nogle områder. F.eks. barcode scanning via iSight kameraet. Genialt!
Hvad der dog ikke er så fedt, er at den kun søger efter titler på Amazon.com. Og den er ikke så glad på Region 2 titler købt i DK. Den skriver heller ikke så mange infos om den scannede film.
Kan man ikke få den til at søge på andre sider end Amazon.com?