Gravatar

#61 elwood 17 år siden

#60 Hmm en mulighed 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#62 filmz-jonasgr 17 år siden

Nogen som kender til en pendant af rejseplanen, da det ville være rart når den ikke virker (hvilket er ofte).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#63 elwood 17 år siden

Sidder og se Microsoft GDC Keynote via. min PS3 hehe tal om modsætninger 8-)
Gravatar

#64 elwood 17 år siden

Det slår mig lige at Pixars Wall*E som ganske rigtig ikke har meget dialog, faktisk bliver første film uden John Ratzenberger, ikke engang et lille kvæk vil man høre fra ham i følge IMDB.

Synes bare det er lidt sjovt at tænke på, nu når han har været med i samtlige Pixar film som deres "lykkeamulet" om man vil hehe.

Edit: ahh ser ud til hans rolle bare ikke er blevet afsløret endnu, men han sku vidst ha en lille rolle deri pyha 8-)
Gravatar

#65 filmz-Bruce 17 år siden

Har løbet og squashet idag og min squash buddy fik lige nævnt, at vi havde to gode billetter til There Will Be Blood imorgen, så min plan om arbejde imorgen aften er røget i sænk!!! Fandens til uheld!!! Apropos keynote så smutter jeg til Seattle næste onsdag til Sharepoint halløj, hvor den lille Bill åbner ballet. Op i røven med Sharepoint, bare jeg møder Scott Guthrie og får nogle billige tights, sokker og T-shirts. Skal forhåbentlig se Spiderwick Chronicles 3D i deres IMAX.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#66 MuManden 17 år siden

Jeg sad lige og så første afsnit af Surface på DR1 og kunne faktisk godt lide den. Er der nogen af jer der har set serien? og er den værd at smide penge efter?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#67 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 65 You lucky SOB - tag mig med !!!! >;o) ... Seattle - welcome to my Hood ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#68 filmz-jonasgr 17 år siden

Er lidt irriteret over at jeg skal arbejde på mandag og også ud på uni, dvs. ingen oscar show til mig. Til gengæld skal jeg se There Will Be Blood i morgen, et lille plaster på såret.

#65 God tur til Seattle, så må vi håbe at den ikke lever op til sit tilnavn
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#69 HonoDelLoce 17 år siden

Har tilbragt aftenen i færd med at overbevise mig selv om, at jeg ikke er den største idiot jeg nogensinde har mødt..

Men modbeviserne er dræbende, og ikke engang nyheden om at en vis kendis har smadret sine testikler fik mig på andre tanker..

Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, og så længe lorten stadig lugter, så er der hjælp at hente.. Lyder det kryptisk .. ? Så skulle i se det der stod inden jeg trykkede CRTL+A efterfulgt af backspace..

Arh, to hell with it.. Jeg smider mig i seng med en sæson af Seinfeld og håber solen skinner når jeg vågner (så længe kan man nemlig sove når man er på sygedagpenge.. Gaaaab)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#70 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 68 Mener du "The Emerald City" ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: