Gravatar

#71 filmz-Bruce 17 år siden

#67 Hvis du skulle pines til timelange sessioner dagligt, ville du sikkert betakke dig :) Men ikke noget amerikanske steaks og øl ikke kan kurere :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#72 gi-jones 17 år siden

Har netop sat det sidste punktum på first draft til en lille kortfilm, der måske kunne blive til noget til sommer. Hvem ved...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#73 filmz-jonasgr 17 år siden

#70 Nej det var nu mere "The Rainy City" jeg tænkte på, selv om det naturligvis er et lidt overdrevet udtryk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#74 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 71 Anything for a trip to my city ;) ... og som du siger med udsigt til noget godt ovenpå ka' jeg godt lokkes :)

# 73 Ja, det kan være en temmlig våd by !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#75 DarkLight 17 år siden

Leger med iTunes og PS3. Det er ganske smart...
Jeg har en række videocast's som automatisk bliver hentet i iTunes.
Via MediaLink, kan jeg så se dem inde i stuen på min PS3. Uendelig nemt og behageligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#76 davenport 17 år siden

Det lyder som en arbejdsrelateret tur til The States Bruce? (Dvs gratis tur)
Hvis du møder nogen fra Pearl Jam eller Screaming Trees, så hils lige og sig "rock on dudes" ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#77 filmz-Bruce 17 år siden

#76 Jep det er det også. Bliver meget hyggeligt, men skal jeg være lidt utaknemmelig, så har jeg faktisk slet ikke tid i skemaet til det for tiden :( Men jeg skal nok hilse!!! :)
Gravatar

#78 filmz-jonasgr 17 år siden

Overvejer hvad jeg vil skrive om i min opgave. Indtil videre er jeg kommet på Myspace og dens indflydelse på musikindustrien, hvilket må siges at være en global ting.

Ellers er jeg i øjeblikket helt blank med hensyn til interessante emner omkring USA og globalisering. Vil nemlig ikke skrive om noget økonomisk.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#79 filmz-Bruce 17 år siden

#78 Underholdningsindustrien? USA som ophav til realityshows som det er nemt at nedgøre og som Danmark derefter æder råt et par år efter? Er det stadig USA som sætter dagsordenen og som vi europæere altid ender op med at følge i fodsporene på, uanset vi vil det eller ej?!?!
Gravatar

#80 filmz-jonasgr 17 år siden

#79 Det var faktisk et rigtig godt emne. Jeg vil nok ikke kunne se på det hele, men et eller andet i retning af hvilken indflydelse har undeholdningsindustrien i USA på den tilsvarende i Europa. Hvad bliver der gjort for at give programmerne et lokalt præg, hvis der overhovedet bliver gjort noget ?
Hvilke økonomiske overvejelser ligger der til grund for importen af underholdningsprogrammer fra USA ?

Jeg kan i hvert fald bruge en masse af undervisningsmaterialet.

Jeg kan huske at vores underviser brugte et eksempel med Coca-Cola som er et globalt brand som alle kender, men som stadigvæk skal tilpasse sig efter de enkelte landes kulturer mht. markedsføring osv. Og ligeledes McDonalds som f.eks har forskellige menuer i forskellige lande, men konceptet er det samme.

Tak for inputtet bruce, altid rart at man kan regne med filmz :)
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: