Blev færdig til tiden med et mindre golf site, inden dette ryger i luften imorgen tidlig. Dejligt. Kan nu koncentrere mig om projekter, som også er sjove :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Vi har lavet en aftale her kl. 16.45 om en 2D scanning i Fredericia. Vi regner nemlig med, at strejken gør at vi ikke får en scanning på sygehuset, og så hellere komme det hele i forkøbet nu, og betale de 800,- det koster. Man får oven i købet en dvd med af sit barn, og vi får (YES YES) kønnet at vide i dag! (Hvis de kan se det.. Det burde de nu nok)
Jeg ville ellers ud og købe en Sat-dims der kan optage i dag, og ringede til BytteBørsen. Han sagde så, at jeg skulle vente 14 dage, fordi der kommer et knald tilbud fra Viasat der. Han ville ikke fortælle mig mere, og heller ikke fortælle om sine andre produkter. Han sagde bare "Du skal vente!" Han ville ikke sælge mig noget... Han var sær! Gad vide hvad det er for et tilbud???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sikkert! Men det er et underligt markede. Hvorfor kan jeg ikke bruge hvilken som helst dekoder? Den skal være tilknyttet et selskab. Jeg har fx. en udemærket dekoder fra den gang jeg havde C.D. men den vil ikke godtage mit Viasat kort. Det er så latterligt. Den snoldede box de gav mig med har ikke engang optisk, så ingen ordentlig lyd. Og dengang sagde de også at jeg gratis kunne se svensk og tysk tv... Gu kan man da ej. Den kan ikke en skid! Kun det sædvanelige lort. Det er derfor jeg gerne vil have noget der kan tage bare et eller andet, der ikke har TV3 som bagmand. (Det er ligefør jeg savner SBS net....!)
Øv, jeg keder mig lige nu.. Jeg hader ventetid, og hele dagen har jeg bare ventet. Det er absolut det værste jeg ved, at vente. Bare jeg havde en ffw knap... Og en mute, som man ind imellem kan savne ;)
Jeg er bare super glad. Jeg skal have en datter. Kanon oplevelse at se den scanning. Og en super jordemoder, der bare forklarede alt. Så nu har vi det på DVD, med kommentatorspor ;) En lykkelig mand, på en ikke helt almindelig mandag aften i april :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142 filmz-Bruce 17 år siden
#143 davenport 17 år siden
Men har bøvl med posen, så håber ikke jeg skal rende hele natten...
#144 davenport 17 år siden
Jeg ville ellers ud og købe en Sat-dims der kan optage i dag, og ringede til BytteBørsen. Han sagde så, at jeg skulle vente 14 dage, fordi der kommer et knald tilbud fra Viasat der. Han ville ikke fortælle mig mere, og heller ikke fortælle om sine andre produkter. Han sagde bare "Du skal vente!" Han ville ikke sælge mig noget...
Han var sær!
Gad vide hvad det er for et tilbud???
#145 dyg 17 år siden
#146 davenport 17 år siden
Men det er et underligt markede. Hvorfor kan jeg ikke bruge hvilken som helst dekoder? Den skal være tilknyttet et selskab. Jeg har fx. en udemærket dekoder fra den gang jeg havde C.D. men den vil ikke godtage mit Viasat kort. Det er så latterligt. Den snoldede box de gav mig med har ikke engang optisk, så ingen ordentlig lyd. Og dengang sagde de også at jeg gratis kunne se svensk og tysk tv... Gu kan man da ej. Den kan ikke en skid!
Kun det sædvanelige lort. Det er derfor jeg gerne vil have noget der kan tage bare et eller andet, der ikke har TV3 som bagmand.
(Det er ligefør jeg savner SBS net....!)
Øv, jeg keder mig lige nu.. Jeg hader ventetid, og hele dagen har jeg bare ventet. Det er absolut det værste jeg ved, at vente. Bare jeg havde en ffw knap... Og en mute, som man ind imellem kan savne ;)
ex: http://myweb.tiscali.co.uk/wintysworld/wife_remote...
#147 davenport 17 år siden
En lykkelig mand, på en ikke helt almindelig mandag aften i april :D
#148 Bony 17 år siden
Stort tillykke med jeres lille prinsesse.. :)
#149 filt 17 år siden
Ej, tillykke! :D
#150 lagoni 17 år siden