#10 Jo, hvis man holder mikrofonen i hånden, så vil den forvrænge resultatet. Du spænder malertape stramt fra to vægge henover lyttepositionerne og placerer mikrononen på skift mellem disse og foretager kalibreringerne. Det betød mirakler for min centerhøjttaler, som tidligere var diskantagtig og såkaldt "muffled". Jeg havde prøvet utallige gange tidligere med Audyssey. Og husk og foretag kalibreringerne, når der er HELT stille. Den mindste baggrundsstøj indgår i "ligningen" for akustik som Audyssey forsøger at tage højde for.
XE1'eren. Alle højttalere til small. Digital HDMI til PCM og Bitstream til PCM.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ahh, på den måde. :) Jeg har allerede planlagt at køre opsætningen igen, så den bliver lidt mere præcis, da lyttepositionen blev taget lidt efter øjemål og centeren ikke helt var i center.
Med hensyn til XE1'eren, så huskede jeg rigtigt. :) Jeg prøvede mig lidt frem i går, men da jeg jo ikke har haft surround siden Pro Logic-tiden, tager det jo lidt tid at komme i gang igen. :)
#15 Det gjorde jeg også, men fandt en post fra en Audyssey ansat på AVSForum, som beskrev den optimale procedure. Bare det at mikrofonen hviler på denne måde berører kalibreringen, hvorfor man enten skal bruge et stativ skruet op i mikrofonen eller bruge tape løsningen for minimum af fejlmuligheder. Jeg troede ikke selv på det, men føj for en fed forbedring af min centerhøjttaler, som jeg ellers aldrig havde været tilfreds med.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Kanon!!! Jeg sidder til et kursus i jobsøgning på Krifa, og dem har jeg nu søgt ved. Hende der kører kurset har lige anbefalet mig overfor lederen, og ham der skal ansætte den nye. Det er jo allerede en fod indenfor lige der. Super!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-Bruce 17 år siden
XE1'eren. Alle højttalere til small. Digital HDMI til PCM og Bitstream til PCM.
#12 filmz-Bruce 17 år siden
#13 filmz-Kadann 17 år siden
Ahh, på den måde. :) Jeg har allerede planlagt at køre opsætningen igen, så den bliver lidt mere præcis, da lyttepositionen blev taget lidt efter øjemål og centeren ikke helt var i center.
Med hensyn til XE1'eren, så huskede jeg rigtigt. :) Jeg prøvede mig lidt frem i går, men da jeg jo ikke har haft surround siden Pro Logic-tiden, tager det jo lidt tid at komme i gang igen. :)
#14 filmz-Bruce 17 år siden
#15 dyg 17 år siden
#16 filmz-Bruce 17 år siden
#17 davenport 17 år siden
Det er jo allerede en fod indenfor lige der.
Super!
#18 DarkLight 17 år siden
Hvorfor kan man ikke bare lægge arm nu om dage?
#19 davenport 17 år siden
Bare sig til.
#20 cyberzed 17 år siden