Gravatar

#21 DarkLight 17 år siden

#19, mange tak. Til at starte med skal jeg vist have fundet nogle eksempler, at gå efter og stykket noget sammen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 davenport 17 år siden

jeg kan sende dig en jeg har lavet, kan være det kunne give noget inspiration?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 DarkLight 17 år siden

Det ville jeg være meget glad for! Min mail er simon at simz prik dk
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#24 davenport 17 år siden

Hermed sendt.
Gravatar

#25 intak 17 år siden

#24 - Hvis jeg kan logge dig til at sende en til Martin.s.christensen at gmail.com så vil jeg sætte stor pris på det! Man mangler altid et eksempel når man skal skrive ansøgninger.
Gravatar

#26 davenport 17 år siden

hermed også sendt :)
Gravatar

#27 chandler75 17 år siden

Gah - jeg er træt af, af mine tegneseriebestillinger fra Book Depository altid er busted up. De er godt nok billige - helt ned til halv pris i forhold til andre online-butikker - men de ligner ofte 2. sortering - og er det måske også.

Fremover tror jeg, jeg holder mig til at bestille bøger, der oftere bliver sendt mere forsvarligt i papindpakning, og som regel er i bedre stand. Men nogen Amazon bliver Book Depository aldrig...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 filmz-Bruce 17 år siden

Flammen & Citronen dag. Kører på de sidste rester af energi, efter 4 timers søvn hver nat i en hel uge. Enten er der diset, eller også er jeg i en døs!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 davenport 17 år siden

skal også ind og se den i aften.

Ellers sidder jeg til jobsøgning, og har lige sendt en opfordring til AS3 om at tage mig i virksomhedspraktik.
Jeg skal altså bare igang nu!
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 28 Det må bestemt være dine kontaktlinser ;)

# 28 og 29 God fornøjelse med filmen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: