Gravatar

#41 dyg 17 år siden

#40 - Jeg har ikke rigtigt haft problemer med det, så jeg er egentligt glad nok for det. Er bare træt af at Home ikke har Remote Desktop.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#42 filmz-Bruce 17 år siden

Knokler som en skoldet skid med at få et projekt færdigt for en vens vens. Det går fremad og lykkes det indenfor de næste par dage at blive færdigt, kan jeg koncentrere mig om de lang vigtigere private projekter. Men lortet giver penge sååå.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 icetea 17 år siden

#41 Hehe ok :)
Gravatar

#44 Corgan 17 år siden

Har lige fået at vide at jeg skal ud på optagelser på torsdag... det er i sig selv ikke nyt for mig, men for første gang skal jeg arbejde med et RED kamera. Det bliver spændende.
Gravatar

#45 davenport 17 år siden

Jeg har lige brugt formiddagen på at gøre hele lortet rent herhjemme. Så går hunden om omgang, og der er igen hår over alt... For helvede, hvor de dyr sviner.
Vi skulle have valgt en hårløs hund, måske endda en der hører efter når man gider råbe af den..
Tømte også lige kattebakken i dag, men det er en længere historie jeg ikke vil trætte jer med her. - Det er iøvrigt kun mig der må det, for gravide kan få, ja, Haresyge. Den meget udbredte Haresyge, som vi jo alle døjer med...
I øvrigt fritages man åbenbart for alt, når man er gravid. Man har carte blanche til at opføre sig som man vil, og ligge og fede den på sofaen, og hvis man har overskud til det, så kalder man på hushovmesteren, der straks serverer alskens godter på et sølvfad..

Puha, skulle lige have det ud.
Fortsat god dag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46 gi-jones 17 år siden

#44: Bastard! Jeg har været nede og klappe det de har hos PictureWise i Århus, og det er fandme lækre sager. Fremtiden min ven, fremtiden!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#47 DarkLight 17 år siden

#45, nu bliver jeg nødt til at spørger...
Hvad er din frekevns på støvsugning/aftørring/grundig rengøring? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#48 davenport 17 år siden

Dagligt, højest hver 2. dag. Mere om lørdagen.
Det er en sygdom, ja, men en ren én af slagsen. Og jeg nyder det, så det er et sundt psykisk brist.
(På den anden side, jeg går jo bare herhjemme, et eller andet skal jeg jo foretage mig. Dronningen kunne jo komme forbi uanmeldt og tigge en kop mokka)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#49 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#50 Guts 17 år siden

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: