Knokler som en skoldet skid med at få et projekt færdigt for en vens vens. Det går fremad og lykkes det indenfor de næste par dage at blive færdigt, kan jeg koncentrere mig om de lang vigtigere private projekter. Men lortet giver penge sååå.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige fået at vide at jeg skal ud på optagelser på torsdag... det er i sig selv ikke nyt for mig, men for første gang skal jeg arbejde med et RED kamera. Det bliver spændende.
Jeg har lige brugt formiddagen på at gøre hele lortet rent herhjemme. Så går hunden om omgang, og der er igen hår over alt... For helvede, hvor de dyr sviner. Vi skulle have valgt en hårløs hund, måske endda en der hører efter når man gider råbe af den.. Tømte også lige kattebakken i dag, men det er en længere historie jeg ikke vil trætte jer med her. - Det er iøvrigt kun mig der må det, for gravide kan få, ja, Haresyge. Den meget udbredte Haresyge, som vi jo alle døjer med... I øvrigt fritages man åbenbart for alt, når man er gravid. Man har carte blanche til at opføre sig som man vil, og ligge og fede den på sofaen, og hvis man har overskud til det, så kalder man på hushovmesteren, der straks serverer alskens godter på et sølvfad..
Puha, skulle lige have det ud. Fortsat god dag!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dagligt, højest hver 2. dag. Mere om lørdagen. Det er en sygdom, ja, men en ren én af slagsen. Og jeg nyder det, så det er et sundt psykisk brist. (På den anden side, jeg går jo bare herhjemme, et eller andet skal jeg jo foretage mig. Dronningen kunne jo komme forbi uanmeldt og tigge en kop mokka)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 dyg 17 år siden
#42 filmz-Bruce 17 år siden
#43 icetea 17 år siden
#44 Corgan 17 år siden
Har lige fået at vide at jeg skal ud på optagelser på torsdag... det er i sig selv ikke nyt for mig, men for første gang skal jeg arbejde med et RED kamera. Det bliver spændende.
#45 davenport 17 år siden
Vi skulle have valgt en hårløs hund, måske endda en der hører efter når man gider råbe af den..
Tømte også lige kattebakken i dag, men det er en længere historie jeg ikke vil trætte jer med her. - Det er iøvrigt kun mig der må det, for gravide kan få, ja, Haresyge. Den meget udbredte Haresyge, som vi jo alle døjer med...
I øvrigt fritages man åbenbart for alt, når man er gravid. Man har carte blanche til at opføre sig som man vil, og ligge og fede den på sofaen, og hvis man har overskud til det, så kalder man på hushovmesteren, der straks serverer alskens godter på et sølvfad..
Puha, skulle lige have det ud.
Fortsat god dag!
#46 gi-jones 17 år siden
#47 DarkLight 17 år siden
Hvad er din frekevns på støvsugning/aftørring/grundig rengøring? :)
#48 davenport 17 år siden
Det er en sygdom, ja, men en ren én af slagsen. Og jeg nyder det, så det er et sundt psykisk brist.
(På den anden side, jeg går jo bare herhjemme, et eller andet skal jeg jo foretage mig. Dronningen kunne jo komme forbi uanmeldt og tigge en kop mokka)
#49 DarkLight 17 år siden
#50 Guts 17 år siden
ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!