Gravatar

#31 elwood 17 år siden

#28 Gør mig en tjenste bruce, læg mærke til en scene med en Købmand og Mads Mikkelsen (citronen) hvilke penge optræder i den scene. er de fra vores tid, eller årgang 1944.

Min far og jeg snakkede en del om dette nemlig.

Og ja god fornøjelse 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 filmz-Bruce 17 år siden

#30 Har ingen på, for kan ikke tåle dem, når jeg ikke har fået søvn. Men det kan måske være årsagen ;)

#31 Du kan lure her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 filmz-sanjo 17 år siden

#12 - Bruce
Kan du ikke give et link til den hjemmeside :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#34 filmz-Bruce 17 år siden

#33 Sagtens, men jeg er ked af det, for PZ85'eren koster kun 10.500,- nu
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#35 dyg 17 år siden

Sidder og ømmer mig. Var til firma-Squash-turnering fra 9 til 15. Har ikke spillet squash i 12-14 år og er nu fuldstændigt smadret efter 5 hårde kampe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 filt 17 år siden

Lige hjemvendt fra Science-Fiction Mässan i Malmö. Min kammerat og jeg stod og snakkede næsten 2 timer med Brad Dourif (Doc fra Deadwood). Utrolig nice guy. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#37 dyg 17 år siden

Sidder og brokker mig lidt over Windows Vista Home Basic, som jeg har installeret på mit mediecenter. Jeg ville gerne kunne styre den inde fra min hoved-pc, så jeg satte hurtigt remote desktop til på mediecenteret. Men ak og ve, jeg kan ikke connecte til den, da Home ikke understøtter dette :(

Efter et forsøg med VNC, der kørte dybt elendigt, har jeg nu fået LogMeIn til at virke. Det kører fuldstændigt perfekt. Så nu har jeg altid kontakt til mit mediecenter her fra kontoret.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38 davenport 17 år siden

Jeg kan ikke beslutte mig, om jeg skal genoprette min WoW-konto. Jeg var nået til sådan et kedeligt sted, så det trækker ikke helt vildt, og jeg har ikke spillet i flere mdr.
Men jeg savner på den anden side at spille lidt..

Ellers sidder jeg bare her og hænger. Tror jeg vil tænde radioen og læse LotR. Er nået til Fangorn, så det er spændende.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#39 elwood 17 år siden

#38 Ser mere frem til Mythos som bliver et gratis MMORPG fra Flagship Studios (Hellgate London) spillet ser ekstrem meget ud som Diablo, dog med en mere glad tone.

Open beta er ikke igang endnu, men jeg regner da med jeg lige vil tjekke det ud, lyder som om det ku være ok afslappene.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 icetea 17 år siden

#37 Vista er noget fis, XP ftw :) de fleste fra min klasse har haft en del problemer med det.

#38 Begynd på Battlefield 2142, rigtig fængende spil ;) hvis du da er til online-FPS.

Har ellers lige fået bestilt lidt film fra CD-WOW

DVD Region 2 Transporter
DVD Region 2 The Naked Gun Trilogy Box Set
DVD Region 2 Die Hard - Mega Hard 2-DVD Special Edition

:-)

Skriv ny kommentar: