Har lige siddet og leget lidt med min Blu Ray AVE dics, og indtil videre har jeg kun roddet med Brightness, og se introduktionen til de forskellige ting.
Tror ikke hel jeg har forstået det med Contrast endnu, med eksemplet. det der med Below og above, men nu var det også bare lige et hurtigt kig på den, jeg skal nok lige rode mere rundt med den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er faldet over et program på Svensk Tv4 tror jeg vidst det er, som handler om IS Veje, der "bygges" Isveje over store flod strækninger (så'en som jeg forstod det) hvorpå Lastbil chauføre oplært i diciplinen køre over.
Det må satme være sindsygt og køre et sted, hvor man pludselig kan være uheldig og støde på et sted med et tynd lag is, hvor man synker ned igennem, så er der altså bare intet man kan gøre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 Det er sgu ingen chance for at de falder igennem. De bruger dem i hvert fald meget i Canada, og sidst på vinteren er isen så tyk, at de kan køre med en samlet vægt på 70 tons. Det er sygt. :)
#68 Yep det var også Canada de vidst viste fra, jeg havde aldrig hørt om det før, så det var ret spændende og se, og de nævnte da en mand som var røget igennem, ved ikke lige de præcise omstændigheder, men isen ku ikke bære ham i hvertfald.
#61 elwood 17 år siden
Tror ikke hel jeg har forstået det med Contrast endnu, med eksemplet. det der med Below og above, men nu var det også bare lige et hurtigt kig på den, jeg skal nok lige rode mere rundt med den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 gi-jones 17 år siden
#63 wiseguy 17 år siden
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/film/article...
#64 Corgan 17 år siden
#62:
Jeg må hellere advare Crystalstar1200 inden det er for sent.
#65 gi-jones 17 år siden
#66 dyg 17 år siden
Hold da op en fremragende (men alt for svingende) kamp. Scousers rule the World!
#67 filmz-Kadann 17 år siden
#68 elwood 17 år siden
Det må satme være sindsygt og køre et sted, hvor man pludselig kan være uheldig og støde på et sted med et tynd lag is, hvor man synker ned igennem, så er der altså bare intet man kan gøre.
#69 filmz-mrhands 17 år siden
Det er sgu ingen chance for at de falder igennem. De bruger dem i hvert fald meget i Canada, og sidst på vinteren er isen så tyk, at de kan køre med en samlet vægt på 70 tons. Det er sygt. :)
#70 elwood 17 år siden