Er i en døs af den anden verden. En uge på 4 timers søvn i døgnet, røg nu over på 3 i nat og 50 timers ekstra arbejde på 4 dage udover dagens normale 7½ time. Kroppen siger stop på den sjoveste måde. Så det er zu hause kl. 12 og så få hygget og sovet frem til søndag, hvor det næste projekt går igang. Ak ja.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige fået et hyggebrev fra Skat, hvor de gerne vil have de 288.616 kr. jeg skylder dem. Jeg skal til gilde den 22.4. Men jeg ringede til hende der har sagen, og hun var egentlig meget sød, og sagde at vi nok kunne finde på et afdrag der passede os begge. Sådan kan det gå at være selvstændig.... Endda i ´03.. Det går sku nok, man kan ikke klippet en skaldet mand.
Til middag tager kæresten og jeg til Vejle for at gå lidt rundt i det gode vejr (Og se på en kjole til hende....) Jeg vil i den sindsyge antikvarboghandel der ligger der. Det er mange år siden jeg har gået gennem den. Den er enorm.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Havde et firma i sin tid, og Skat fik igennem at vi skal betale moms af vores indkomst. Men vi underviste, og undervisning er momsfritaget. De mente ikke det var undervisning, selv om jeg stod ved en tavle og lærte folk at skrive ansøgninger osv. Gotta bite the bullet, der er afsagt dom, så det er bare ærgeligt, selv om det er yderst uretfærdigt.
#76 Aaaah kan godt huske du snakkede om det en gang for noget tid siden nu du siger det...pisse-ærgeligt når man ellers var i god tro...er det sådan noget med at man skal på en anerkendelsesliste for at det er godtaget som undervisning?
Aner det ikke. Alle sagde til os dengang, at der ikke var moms på. Vejen Handelsskole, hvor vi underviste, og endda EU´s Socialfond sagde det. Så tror man det jo ikke. Jeg vil egentlig gerne til medierne med det her, for hvad med alle de andre EU-støttede projekter i DK, der ikke betaler moms? Hvorfor skal jeg bonges, når de andre går fri? Ved bare ikke hvordan man sætter den slags igang. Måske tage kontakt til EB eller noget?
#71 gi-jones 17 år siden
#72 filmz-Bruce 17 år siden
#73 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#74 davenport 17 år siden
Men jeg ringede til hende der har sagen, og hun var egentlig meget sød, og sagde at vi nok kunne finde på et afdrag der passede os begge.
Sådan kan det gå at være selvstændig.... Endda i ´03..
Det går sku nok, man kan ikke klippet en skaldet mand.
Til middag tager kæresten og jeg til Vejle for at gå lidt rundt i det gode vejr (Og se på en kjole til hende....)
Jeg vil i den sindsyge antikvarboghandel der ligger der. Det er mange år siden jeg har gået gennem den. Den er enorm.
#75 cyberzed 17 år siden
#76 davenport 17 år siden
Gotta bite the bullet, der er afsagt dom, så det er bare ærgeligt, selv om det er yderst uretfærdigt.
#77 cyberzed 17 år siden
#78 davenport 17 år siden
Jeg vil egentlig gerne til medierne med det her, for hvad med alle de andre EU-støttede projekter i DK, der ikke betaler moms? Hvorfor skal jeg bonges, når de andre går fri?
Ved bare ikke hvordan man sætter den slags igang. Måske tage kontakt til EB eller noget?
#79 DarkLight 17 år siden
#80 davenport 17 år siden