Stik mod alle odds ville As3 se mig til 2. samtale, så om en time drager jeg til Viby J. Håber det går bedre end i fredags, men det gør det da selvfølgelig! Bagefter vil jeg se lidt på Århus. Sjældent jeg er på de kanter.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ligger med feber selv om jeg har en deadline på en opgave i overmorgen. Heldigvis bliver den bedømt uden karakter og kun med vurderingen "bestået"/"ikke-bestået", så jeg skal bare skrive noget, der er nogenlunde sammenhængende. Men jeg har nu allermest lyst til bare at sove sygdommen væk.
Ja min motivation for at blive på arbejde er også forsvundet som duk fra solen!! Tror lige jeg napper frokostbuffeten, man må jo ikke slås på tom mave!! med 50 timer på flex-kontoen er der sku ikke ti vilde heste, der ka' holde mig på arbejde i eftermiddag - jo okay det hjælper også lidt at chefen er på kursus ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tak for invite til Århus. Det kan godt blive en realitet snart!
Min jobsamtale igår gik rigtig godt, og jeg gik derfra med en positiv følelse i maven. Jeg kan forvente et svar i dag, så jeg er rimelig spændt lige nu. - Så ringede min mor lige... Troede lige..
Og i morgen står den på kæmpe indkøb. Jeg skal jo lave mad til bryllup på lørdag, så det er jeg også ved at være noget spændt på.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 davenport 17 år siden
Håber det går bedre end i fredags, men det gør det da selvfølgelig!
Bagefter vil jeg se lidt på Århus. Sjældent jeg er på de kanter.
#23 dyg 17 år siden
#24 Guts 17 år siden
Ja...Århus er sgu fin!!
Kig du bare forbi!
#25 mr gaijin 17 år siden
#26 cyberzed 17 år siden
#27 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 wiseguy 17 år siden
#29 wiseguy 17 år siden
#30 davenport 17 år siden
Min jobsamtale igår gik rigtig godt, og jeg gik derfra med en positiv følelse i maven.
Jeg kan forvente et svar i dag, så jeg er rimelig spændt lige nu.
- Så ringede min mor lige... Troede lige..
Og i morgen står den på kæmpe indkøb. Jeg skal jo lave mad til bryllup på lørdag, så det er jeg også ved at være noget spændt på.