Jeg er ved at være ret nervøs. Det er i morgen jeg skal cater det bryllup, så jeg skal lige ud og have det sidste hjem i dag. Så skal jeg ordne alle grøntsager i aften, og i morgen tidlig tager jeg til Bølling Forsamlingshus og går igang. Det er heldigviis først om aftenen, så jeg har hele dagen til at forberede alt. Men jeg bliver nødt til at købe islagkager i morgen, da jeg ikke selv har fryserplads til dem. Det bliver lidt presset, men der er ikke så meget at gøre ved det. Nu håber jeg bare ikke jeg glemmer noget....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Et brev fra Århus akademi, om at jeg er blevet optaget på hf. Jeg ved godt at der går noget tid, før man får svar på sådan noget, men jeg var alligevel ved at blive lidt nervøs, eftersom Århus akademi åbenbart var blevet lidt forsinkede med at få kigget ansøgningerne igennem. Men jeg fik at vide, at jeg ville modtage brevet i den her uge og det gjorde jeg så heldigvis også, men kun fordi, at jeg havde en nabo som var så flink at aflevere brevet til mig, det sker nemlig tæt at vores nabo får vores post af en eller anden grund, hun sagde faktisk at hun modtog det for nogle dage siden, men hun kom først lige i tanke om det i dag. Phew godt det er overstået nu og jeg endelig kan slappe af :D
Nå det må i sgu undskylde, det blev alligevel en helt lille novelle jeg fik skrevet der, men jeg skulle bare ud med det ;)
Har lige bestilt 2gb ram til den dejlige sum af 199 danske kroner, inkl. fragt.
Det bliver vist ikke meget billigere foreløbigt. Så kan det også være at den bærbare bliver lidt hurtigere. Lige nu tager det knap 5 minutter at starte op.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Fedt! - Jeg har skrevet hele dagen. Jeg skulle lave en kompetenceprofil af mig selv til mit nye job, og jeg har lige sendt den. Det tog også flere timer, så det var rart af få lavet. Så kan jeg snart komme igang med at snitte grøntsager :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har været træt af at Thunderbird gang på gang har spurgt efter opdateringer uden at være i stand til at installere dem, så nu har jeg valgt at den ikke skal søge efter opdateringer mere.
Og så sidder jeg ellers med en øm skulder og et ømt knæ. Kom lige til at gå ind i hjørnet af et bord lige ind under knæskalen. Det er ligesom at blive knockoutet af Mike Tyson kunne jeg forestille mig.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige blevet færdig med at læse Alan Moores imponerede "From Hell". Filmen er en ret almindelig whodunit, men tegneserien er mega ambitiøs og interessant, bl.a. fordi man får "historien" om Jack the Ripper fra alle sider, plus en hel masse andre ting. Det er lidt ærgerligt, at der ikke er flere som læser den her slags voksne tegneserier, for der virkelig masser af guf i mange af dem.
Hvis man, som jeg, er vild med en film som "Zodiac", vil jeg anbefale folk at læse "From Hell". Man kan få den massive bog hos The Book Depository til en sølle pris af ca. 160 kr.
Sidder lige og kigger min filmsamlingen igennem har en stor lyst til at se en af de der En mand klare sig mod andre der undervurdere ham.
(har lige set Bourne filmene for nylig dog, sidder og kigger lidt på The Sentinel med Michael Douglas, stk. tid siden jeg har fået set den, så umiddelbart tror jeg det bliver den)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 chandler75 17 år siden
Måske en lidt ubrugelig, men alligevel rar måde at kunne se tilbage på sit liv og kontakter :)
#72 davenport 17 år siden
Det er heldigviis først om aftenen, så jeg har hele dagen til at forberede alt.
Men jeg bliver nødt til at købe islagkager i morgen, da jeg ikke selv har fryserplads til dem. Det bliver lidt presset, men der er ikke så meget at gøre ved det.
Nu håber jeg bare ikke jeg glemmer noget....
#73 Bobby Singer 17 år siden
Et brev fra Århus akademi, om at jeg er blevet optaget på hf. Jeg ved godt at der går noget tid, før man får svar på sådan noget, men jeg var alligevel ved at blive lidt nervøs, eftersom Århus akademi åbenbart var blevet lidt forsinkede med at få kigget ansøgningerne igennem. Men jeg fik at vide, at jeg ville modtage brevet i den her uge og det gjorde jeg så heldigvis også, men kun fordi, at jeg havde en nabo som var så flink at aflevere brevet til mig, det sker nemlig tæt at vores nabo får vores post af en eller anden grund, hun sagde faktisk at hun modtog det for nogle dage siden, men hun kom først lige i tanke om det i dag. Phew godt det er overstået nu og jeg endelig kan slappe af :D
Nå det må i sgu undskylde, det blev alligevel en helt lille novelle jeg fik skrevet der, men jeg skulle bare ud med det ;)
#74 Bohemian 17 år siden
Niksen : ) har tænkt mig at sidde og passe på den som en anden Gollum !
#75 filmz-jonasgr 17 år siden
Det bliver vist ikke meget billigere foreløbigt. Så kan det også være at den bærbare bliver lidt hurtigere. Lige nu tager det knap 5 minutter at starte op.
'Cause I'm evil"
#76 davenport 17 år siden
Så kan jeg snart komme igang med at snitte grøntsager :)
#77 filmz-jonasgr 17 år siden
Og så sidder jeg ellers med en øm skulder og et ømt knæ. Kom lige til at gå ind i hjørnet af et bord lige ind under knæskalen. Det er ligesom at blive knockoutet af Mike Tyson kunne jeg forestille mig.
'Cause I'm evil"
#78 Michael Andersen 17 år siden
Hvis man, som jeg, er vild med en film som "Zodiac", vil jeg anbefale folk at læse "From Hell". Man kan få den massive bog hos The Book Depository til en sølle pris af ca. 160 kr.
#79 elwood 17 år siden
(har lige set Bourne filmene for nylig dog, sidder og kigger lidt på The Sentinel med Michael Douglas, stk. tid siden jeg har fået set den, så umiddelbart tror jeg det bliver den)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#80 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***