#10067 FOTR er blevet MEGET flottere. Den ser formentlig så godt ud, som man overhovedet kunne håbe på eller forlange!
Video: 5/6
Fedt! de anmeldelser jeg har læst at boksen har også været rigtig fine, så forventer mig en del af den :) Det gør mig personligt ikke så meget at en del af ekstra materialet før har været udgivet, det er nemlig første gang jeg ejer LOTR udover de VHS'er jeg havde med filmene :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Jules & Jim, 20 kr - yay Becomming Jane, 20 kr - hmmm Escape from LA, 20 kr - BAAAD Drengen og Jernkæmpen, 50 kr - yay
Jeg syntes Escape from New York var lidt sjov og Russell tilpas sej, så vil lige give LA en chance - men forventer ikke det store :) Resten ser jeg frem til.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#10071 Bruce 14 år siden
#10072 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10073 Twister 14 år siden
Fedt! de anmeldelser jeg har læst at boksen har også været rigtig fine, så forventer mig en del af den :) Det gør mig personligt ikke så meget at en del af ekstra materialet før har været udgivet, det er nemlig første gang jeg ejer LOTR udover de VHS'er jeg havde med filmene :)
#10074 lagoni 14 år siden
Jules & Jim, 20 kr
Becomming Jane, 20 kr
Escape from LA, 20 kr
Drengen og Jernkæmpen, 50 kr
#10075 Steffan Rasmussen 14 år siden
#10076 Thomsen 14 år siden
Slaughter High (Arrow)
#10077 Thomsen 14 år siden
#10078 Skeloboy 14 år siden
Björk - Post
Björk - Drawing Restraint 9
Er ikke så vild med Debut og Post, men der er da et par gode numre på...har ikke hørt Drawing Restraint 9 endnu
#10079 Benway 14 år siden
The Music Room (Criterion) - BD
The First Films of Samuel Fuller
Fra Amazon.co.uk:
L'Age d'Or - BD
#10080 lagoni 14 år siden
Jeg syntes Escape from New York var lidt sjov og Russell tilpas sej, så vil lige give LA en chance - men forventer ikke det store :) Resten ser jeg frem til.