Jeg var på kræmmermarked i går, og vendte hjem med en pæn stak film, hovedsageligt gysere:
Evil Aliens Romero's Land of the Dead From Dusk till Dawn 2 Lake Placid The Ring 28 Dage Senere The Evil Within Blood Trails Fredag den 13ende del 2 House of 1000 corpses Jeepers Creepers Jeepers Creepers 2 Mortuary (Tobe Hooper) American Psycho 2 Ju-On Skinnet Bedrager (Nicole Kidman) Syriana The Three Burials of Melquaiades Estrada (hvilket burde glæde The Insider :D)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Du må meget gerne skive lidt "Life During Wartime", når du får set den på et tidspunkt. :)
Jeg har også skrevet om "Life During Wartime" - selvom jeg må indrømme at det ikke lykkedes mig at få fat i forgængeren inden jeg skulle anmelde (og har stadig ikke set den).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#10511 Skeloboy 14 år siden
The Hellgame - tjek artworket! (ikke for sarte sjæle)
Ghost Stories
#10512 Åkepool 14 år siden
Stargate - Ultimate edition.
Planet earth.
Life (nej, ikke Murphy/Lawrence filmen).
Alle på BD.
#10513 Kruse 14 år siden
Midnight Cowboy
Mysterious Skin
Fra en PlayTrader:
Dans Ma Peau
#10514 Steffan Rasmussen 14 år siden
London Boulevard
Monsters
Groundhog Day
Life During Wartime
Alle BD.
Og hvad kostede de, spørger Åkepool ... Life During Wartime 30 kr. De andre 3 for 140,-
#10515 NightHawk 14 år siden
Two thumbs up herfra til et par fremragende film! :)
Du må meget gerne skive lidt "Life During Wartime", når du får set den på et tidspunkt. :)
#10516 Steffan Rasmussen 14 år siden
Skal lige have fat i, og set Happiness først.
#10517 Kruse 14 år siden
God indstilling! :)
#10518 Skeloboy 14 år siden
Nighthawk: her er hvad jeg skrev om den
Og køb så Palindromes bagefter...fantastisk film
#10519 Collateral 14 år siden
Evil Aliens
Romero's Land of the Dead
From Dusk till Dawn 2
Lake Placid
The Ring
28 Dage Senere
The Evil Within
Blood Trails
Fredag den 13ende del 2
House of 1000 corpses
Jeepers Creepers
Jeepers Creepers 2
Mortuary (Tobe Hooper)
American Psycho 2
Ju-On
Skinnet Bedrager (Nicole Kidman)
Syriana
The Three Burials of Melquaiades Estrada (hvilket burde glæde The Insider :D)
#10520 Collateral 14 år siden
Jeg har også skrevet om "Life During Wartime" - selvom jeg må indrømme at det ikke lykkedes mig at få fat i forgængeren inden jeg skulle anmelde (og har stadig ikke set den).