The Adventures of Priscilla Queen of the Desert Ben-Hur CB4: The Movie Comandante Comic Book: The Movie Deep Throat Delicatessen Feeding Frenzy The Insider Immortal Invasion: The Complete Series Inner Space Journey to the Center of the Earth Kannibalernes dronning KISS: Konfidential & X-treme Close Up Lenny Milk Screamers The Shadow Spun Steel Dawn Supervoksen De ti bud The Toxic Avenger Part II
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg ville bare også have noget jeg ikke havde set og der var 2 for 20£. Jeg har ikke en bluray afspiller til min bærbar så kan kun købe dem med en dvd i også. Hvilket gør det lidt trist at gå igennem buttikken og ikke kunne købe alle de fede billige bluray de har :(
Jeg ville bare også have noget jeg ikke havde set og der var 2 for 20£. Jeg har ikke en bluray afspiller til min bærbar så kan kun købe dem med en dvd i også. Hvilket gør det lidt trist at gå igennem buttikken og ikke kunne købe alle de fede billige bluray de har :(
Ja det er lidt bittert :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg har også skrevet om "Life During Wartime" - selvom jeg må indrømme at det ikke lykkedes mig at få fat i forgængeren inden jeg skulle anmelde (og har stadig ikke set den).
Tak for links samt rigtig god og interessant læsning. Dejligt at se at Todd Solondz ikke er blevet blødere med årene i sin historieformidling, men at han stadig blæser på den politiske korrekthed og på ingen måde går på kompromis med sine kontroversielle temaer.
Var ikke lige helt klar over, at “Life During Wartime” hang sammen med Todd Solondz andre film på den måde, så det bliver jo spændende at sidde og spotte de forskellige referencer undervejs. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10521 Åkepool 14 år siden
Nej han gjorde ej, ikke denne gang. Filmene skal ha' interesse før jeg spørger, tak.
Elsker "Groundhog day", men har den på dvd og det er fint nok.
#10522 Sweetiebellefan 14 år siden
Anastasia (VHS)
Speed (VHS)
Disnye's G Force (PC)
Føtex:
The Others
Stereo Studi:
For Fuld Musik
#10523 evermind 14 år siden
Futurama Season 2
Micktrix
The Other Guys - BD
Fra utyske:
The Adventures of Priscilla Queen of the Desert
Ben-Hur
CB4: The Movie
Comandante
Comic Book: The Movie
Deep Throat
Delicatessen
Feeding Frenzy
The Insider
Immortal
Invasion: The Complete Series
Inner Space
Journey to the Center of the Earth
Kannibalernes dronning
KISS: Konfidential & X-treme Close Up
Lenny
Milk
Screamers
The Shadow
Spun
Steel Dawn
Supervoksen
De ti bud
The Toxic Avenger Part II
#10524 Takfornu 14 år siden
#10525 Wangsgaard 14 år siden
Black swan
Unstoppable
begge BD
#10526 Collateral 14 år siden
En fed film, og en forudsigeligt uinteressant film side om side :)
#10527 Wangsgaard 14 år siden
#10528 Collateral 14 år siden
Ja det er lidt bittert :/
#10529 NightHawk 14 år siden
Tak for links samt rigtig god og interessant læsning. Dejligt at se at Todd Solondz ikke er blevet blødere med årene i sin historieformidling, men at han stadig blæser på den politiske korrekthed og på ingen måde går på kompromis med sine kontroversielle temaer.
Var ikke lige helt klar over, at “Life During Wartime” hang sammen med Todd Solondz andre film på den måde, så det bliver jo spændende at sidde og spotte de forskellige referencer undervejs. :)
#10530 Broomie 14 år siden
The Lovely Bones
Collateral
The Shawshank Redemption
Alle BD