Gravatar

#10531 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra BBBB:
Tucker and Dale vs. Evil
Skyline
The Experiment
The Planet of the Future
True Legend
The Twilight Saga: Eclipse

Alle BD.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10532 Sweetiebellefan 14 år siden

My Little Pony Friendship is Magic på DVD.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10533 chronaden 14 år siden

lol :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10534 knipsknips 14 år siden

Fra BB og BBB

Kick-Ass BD 29,95
The Town BD 99,95
Gravatar

#10535 Thomsen 14 år siden

Fra BJ Trading:

Ny Western Digital 500 GB intern HDD til min go'e gamle Macbook Pro (2007).
LC Power ekstern boks til samme - så jeg kan slutte den til og klone den nuværende disk først.

Fik blod på tanden med at opgradere, da jeg i sidste måned måtte skifte HD'en på kærestens Macbook. Nu vil jeg udskifte den gamle (og meget fulde) 160 GB HD i min egen med en lidt større model.

Jeg valgte at holde mig til de 5400 RPMS, selvom jeg i første omgang kiggede efter en, der var hurtigere. Jeg fandt dog ud af, at gevinsten nok ville være minimal for mig, og at det til gengæld ville koste i form af højere batteriforbrug og større varmeudvikling.

Min MBP skulle være noget mere besværligt at udskifte end kærestens. Men jeg har fundet en god video om det, så det skulle forhåbentligt ikke være det store problem. Jeg endte alligevel med at måtte skille kærestens helt ad pga. et problem, så udsigten til at skulle gøre det samme med min skræmmer mig i hvert fald ikke.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10536 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

160GB? Ja, så må den sgu være godt fyldt. :D
Gravatar

#10537 bhs 14 år siden

Hvad måtte du slippe for HDD?
Gravatar

#10538 tiany 14 år siden

Star Wars (BD) fra Amazon
Valar morghulis
Gravatar

#10539 bhs 14 år siden

Hvordan er det nu, når man bestiller fra Amazon. Er der risiko for told (lang tid siden jeg har bestilt på nettet)?
Gravatar

#10540 MMB 14 år siden

Hvis du bestiller fra Amazon.com, så ja.
Hvis du bestiller fra Amazon.co.uk, så nej.

Skriv ny kommentar: