#10897 - det er satme da en vild pakke! har altid drømt at bestille så meget på en gang :)
Det skal lige siges, at jeg havde penge til overs fra forrige måneds film/musik/bog budget, så derfor var der råd til at købe lidt flere ting denne gang. :)
Pakken var i øvrigt pænt tung, skal jeg hilse og sige, (primært pga. Barnes & Noble bøgerne), hvilket man også godt kunne se på postbudets ansigtsudtryk. Hun var helt bestemt lettet over ikke at skulle hele vejen tilbage til bilen med den igen. :D
Glæder mig til at få taget hul på Errol Flynn boksen her i weekenden. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#10901 MMB 14 år siden
Pjat med dig. ;)
#10902 NightHawk 14 år siden
Det skal lige siges, at jeg havde penge til overs fra forrige måneds film/musik/bog budget, så derfor var der råd til at købe lidt flere ting denne gang. :)
Pakken var i øvrigt pænt tung, skal jeg hilse og sige, (primært pga. Barnes & Noble bøgerne), hvilket man også godt kunne se på postbudets ansigtsudtryk. Hun var helt bestemt lettet over ikke at skulle hele vejen tilbage til bilen med den igen. :D
Glæder mig til at få taget hul på Errol Flynn boksen her i weekenden. :)
#10903 MMB 14 år siden
#10904 Skeloboy 14 år siden
Jamen, som før anbefalet, så er der også masser af god guf i den :)
#10905 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Så er hele Valhalla-serien samlet. :D
#10906 Collateral 14 år siden
The Last House on the Left (2009) (BD)
Harry Brown (BD)
Til anmeldelse:
Hanna
The Beaver
#10907 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Et godt bytte for Sucker Punch, det er fanme en ringe film. :-p
#10908 Collateral 14 år siden
Helt enig! Flot visuel side til tider men nærmest fuldstændig indholdsløs. Intro og outro delene var det eneste der interesserede en smule.
#10909 Åkepool 14 år siden
Glæder mig til at læse.
#10910 Collateral 14 år siden
Godt at høre :)