Gravatar

#10911 Kruse 14 år siden

Fra Amazon.co.uk:

Never Let Me Go (BD)
Sucker Punch (BD)
Your Highness (BD)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10912 Wangsgaard 14 år siden

Kruse (10911) skrev:
Fra Amazon.co.uk:

Never Let Me Go (BD)
Sucker Punch (BD)
Your Highness (BD)

Glæder mig til at læse din ammeldelse :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#10913 Thomsen 14 år siden

Et par filmbøger fra amazons market place:

Tony Williams: Hearths of Darkness - The Family in the American Horror Film (1996) - indb.
Joe Bob Briggs: Profoundly Disturbing - Shocking Movies That Changed History! - indb.

Hearths of Darkness (ikke "Hearts") er en virkelig god bog om (kerne-)familiens rolle i den amerikanske skrækfilm. Jeg har længe gerne ville eje den pga. det fremragende kapitel om Motorsavsmassakren, men har ikke kunne finde den til rimelige penge. Nu lykkes det så endeligt. Jeg fandt en boghandel, der solgte ud af restoplaget til $30 stykket. Den har fået nogle knubs i kanterne af posten, men til gengæld har jeg sparet ca. 300 kr.

Jeg har ikke noget forhold til Joe Bob Briggs. Jeg ved, at han er meget populær hos nogle. Selv har jeg altid syntes, at konceptet med at antage kunstige roller (som Briggs redneck-anmelder) hurtigt kan blive trættende, men jeg har fået anbefalet denne bog af flere. Og så synes jeg, i lyset af debatten om provokerende film, at det er ret interessant at læse om, hvor gammelt fænomenet egentligt er. Hvem viste fx, at visningerne af Das Kabinett des Dr. Caligari udløste optøjer?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10914 Steffan Rasmussen 14 år siden

Wangsgaard (10912) skrev:
Kruse (10911) skrev:
Fra Amazon.co.uk:

Never Let Me Go (BD)
Sucker Punch (BD)
Your Highness (BD)

Den er ski'e go' (I modsætning til de to andre. De er bare ski'e)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10915 Kruse 14 år siden

#10914: Hehe, jeg har bestemt også langt højere forventninger til den end til de andre :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10916 Collateral 14 år siden

Kruse (10911) skrev:
Sucker Punch (BD)

Vil jeg meget gerne høre din mening om :) Var ikke selv synderligt vild med den.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10917 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (10915) skrev:
#10914: Hehe, jeg har bestemt også langt højere forventninger til den end til de andre :)

Your Highness var so-so (Har også selv købt den), mens Sucker punch var style over matter the bad way.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10918 Steffan Rasmussen 14 år siden

Fra Secondspin:
Evening
Silent Fall
Go
The Stone Angel

alle DVD.
Gravatar

#10919 Sweetiebellefan 14 år siden

Fra genbrug:
NAMCO Plug and play
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10920 Wangsgaard 14 år siden

Steffan Rasmussen (10914) skrev:
Wangsgaard (10912) skrev:
Kruse (10911) skrev:
Fra Amazon.co.uk:

Never Let Me Go (BD)
Sucker Punch (BD)
Your Highness (BD)

Den er ski'e go' (I modsætning til de to andre. De er bare ski'e)

I know, så den på CPH:pix. Vil bare gerne høre Kruses mening :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: