Gravatar

#11001 Kruse 14 år siden

Godt nok ikke filmrelateret, men de seneste dage har jeg modtaget et par CD'er:

Jet - Get Born
The Vaccines - What Did You Expect From the Vaccines?
The Black Keys - Brothers
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#11002 Wangsgaard 14 år siden

Kruse (11001) skrev:

Jet - Get Born

I like!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#11003 wimmie 14 år siden

Wangsgaard (11002) skrev:
Kruse (11001) skrev:

Jet - Get Born

I like!

Me too :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#11004 elwood 14 år siden

Batman Anthology BD Boksen.
Jurrasic Park BD Boksen

Og sidst men ikke mindst Frank Sinatra best of the best (i en ganske fornemt lille boks) så man nu har samlet hans bedste numre fra hans tid hos både Columbia, og Capitol Records.

Altsammen fra Amazon.co.uk
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11005 BN 14 år siden

elwood (11004) skrev:
Og sidst men ikke mindst Frank Sinatra best of the best (i en ganske fornemt lille boks) så man nu har samlet hans bedste numre fra hans tid hos både Columbia, og Capitol Records.

God musiksmag, elwood! :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11006 elwood 14 år siden

Takker 8-)

Hans bedste udgivelse synes jeg nu stadigvæk er Sinatra At The Sands, som er en live optagelse, her får man stemningen, musikken og hans små anekdoter med, det er en rigtig hygge cd.

Som en af mine venner hun sagde, den er god og slappe af med et godt glas rødvin eller ligende til, nu drikker jeg ikke, men tror hun har ret.

Det var i øvrigt den første Sinatra CD jeg købte.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#11007 BN 14 år siden

elwood (11006) skrev:
Takker 8-)

Hans bedste udgivelse synes jeg nu stadigvæk er Sinatra At The Sands, som er en live optagelse, her får man stemningen, musikken og hans små anekdoter med, det er en rigtig hygge cd.

Som en af mine venner hun sagde, den er god og slappe af med et godt glas rødvin eller ligende til, nu drikker jeg ikke, men tror hun har ret.

Det var i øvrigt den første Sinatra CD jeg købte.

Jeg synes ikke selv, det er hans bedste udgivelse, men den er dog stadig helt igennem fremragende. Jeg er specielt glad for den udgave af 'Where or When' han her leverer live.

Blandt mine absolutte yndlings-live-koncerter på dvd er 'Concert for the Americas' (optaget i 1982) og 'Sinatra in Japan' (optaget i 1985). Har du set dem? De er intet mindre end fantastiske.

Her er i øvrigt hvad man kunne kalde en "once in a lifetime"-duet:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11008 evermind 14 år siden

Fra Amazon:

The Frighteners - BD
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11009 misuma 14 år siden

Evermind - Very big thumbs up. Jeg har selv speciel edition med en masse lækker bonusmateriale, det synes jeg er godt gået af Peter Jackson når man tænker på hvor gammel filmen er efterhånden.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11010 Collateral 14 år siden

evermind (11008) skrev:
Fra Amazon:

The Frighteners - BD

misuma (11009) skrev:
Evermind - Very big thumbs up. Jeg har selv speciel edition med en masse lækker bonusmateriale, det synes jeg er godt gået af Peter Jackson når man tænker på hvor gammel filmen er efterhånden.

Der er voldsomt meget ekstramateriale på BD udgivelsen, mener der er knap 4 timer :O Desværre mangler kommentarsporet fra DVD-udgivelsen hvilket er lidt en skam.

Fed film i øvrigt :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: