Gravatar

#11261 evermind 14 år siden

#11259 Haha, hvor er de fede!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#11262 samcro 14 år siden

Fra Stereo Studio:

Source Code (BD)
127 Hours (BD)
Idjit
Gravatar

#11263 lameld 14 år siden

Platoon på DVD for 30kr i læsehesten - så kunne jeg da ikke lade være :-D
Gravatar

#11264 Collateral 14 år siden

Fra Amazon UK

20.000 Leagues Under the Sea
Frasier sæson 8
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11265 HonoDelLoce 14 år siden

Fra BBBB

The Fighter

Fra BB

The Last Airbender
Soldier
Men of Honor

Alle på BD. The Last Airbender og Men of Honor var kærestens valg (også selvom jeg gerne indrømmer, at jeg har et soft spot for Men of Honor).

Nåh ja, og sæson 7 af CSI på DVD.. Det er altså hammergod periode-underholdning uden strings attached når man sidder på motionscyklen! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#11266 Kermit 14 år siden

Under en tur i gågaden blev jeg draget mod Stereo Studio (det sker hver gang).

Det blev til:

In the Valley Of Elah
The Next Three Days
Troldjægeren
Gravatar

#11267 NightHawk 14 år siden

Collateral (11264) skrev:
Fra Amazon UK

Nice! Den skal du satme glæde dig til at se. :)

Du må meget gerne skrive et par ord om filmen, hvis du har tid og lyst til det. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11268 Collateral 14 år siden

NightHawk (11267) skrev:
Collateral (11264) skrev:
Fra Amazon UK

Nice! Den skal du satme glæde dig til at se. :)

Du må meget gerne skrive et par ord om filmen, hvis du har tid og lyst til det. :)

Købet er hundrede procent foretaget ud fra din topliste, og jeg glæder mig bestemt. Jeg skal nok smide nogle ord om filmen i 'What We Saw' når jeg får den set (hvilket jeg regner med bliver indenfor en overskuelig fremtid.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11269 NightHawk 14 år siden

Collateral (11268) skrev:
Købet er hundrede procent foretaget ud fra din topliste, og jeg glæder mig bestemt. Jeg skal nok smide nogle ord om filmen i 'What We Saw' når jeg får den set (hvilket jeg regner med bliver indenfor en overskuelig fremtid.)

Det lyder godt! :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#11270 Åkepool 14 år siden

HonoDelLoce (11265) skrev:
Det er altså hammergod periode-underholdning uden strings attached når man sidder på motionscyklen!

For satan da! Jeg læste det som "motorcyklen" og skulle til at skrive at "nu stopper du fandme" og "Godt jeg ikke er ude med mine drenge, i nærheden af dig" :)

Nå, men jeg fik byttet min ene Scarface-box til:

Unbreakable - BD.
Rammstein - Made in Germany (2 disc).

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: