Det var ikke den store overraskelse. Jeg valgte dem selv i butikken, da jeg mødte kæresten. Hun var ude at købe gaver til mig på vegne af sin mor. Hun insisterede dog stadigvæk på at pakke dem ind.
Fik også en stak bøger. Det eneste interessante var dog:
Tardi: Adele Blanc-Sec - boks 2
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Lige været i Silkeborg sammen med nogle venner, hvor vi var på Dinner, og bagefter hjemme ved hende som jeg havde taget billeder for til deres mor til årets Juleportræt, og der fik jeg Dirch på BD af dem som tak for hjælpen, jeg havde ikke forlangt noget for det, men sætter da pris på gaven 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kan da lige skrive hvad jeg fik i julegave i år: Pirates of the Carribean: On Stranger Tides Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 og 2 Rune Klan: Det Blå Sjov Paycheck
Alt er på DVD. Har dog heller ikke en Blu Ray, så ville være dumt jeg fik dem i det format. Men at anskaffe mig sådan et stykke elektronik har på det seneste kørt gennem mit hoved et par ekstra gange - Så mon ikke sådan en sag, snart kommer til at stå på bordet :D
#11251 tiany 14 år siden
Kan den byttes ?
#11252 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11253 wimmie 14 år siden
Jeg tror det ikke - den kom uden byttemærke eller kvittering...
#11254 wimmie 14 år siden
Ja, det tror jeg nok - jeg fik dog den tøsede lyserøde version ;)
#11255 Thomsen 14 år siden
Troldjægeren
Reykjavik Whale Watching Massacre
Det var ikke den store overraskelse. Jeg valgte dem selv i butikken, da jeg mødte kæresten. Hun var ude at købe gaver til mig på vegne af sin mor. Hun insisterede dog stadigvæk på at pakke dem ind.
Fik også en stak bøger. Det eneste interessante var dog:
Tardi: Adele Blanc-Sec - boks 2
#11256 Steffan Rasmussen 14 år siden
Black Swan (BD)
True Grit (BD)
Last Night (BD)
Med Ekko:
Let's Get Lost (DVD)
#11257 evermind 14 år siden
#11258 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11259 HelmerJ 14 år siden
Han Job Tshirt
clone Tshirt
#11260 lameld 14 år siden
Pirates of the Carribean: On Stranger Tides
Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 og 2
Rune Klan: Det Blå Sjov
Paycheck
Alt er på DVD. Har dog heller ikke en Blu Ray, så ville være dumt jeg fik dem i det format. Men at anskaffe mig sådan et stykke elektronik har på det seneste kørt gennem mit hoved et par ekstra gange - Så mon ikke sådan en sag, snart kommer til at stå på bordet :D