Ordet Gertrud Day of Wrath The Passion of Joan of Arc - Criterion Edition
Formidabelt. :) For at citere Jonathan Rosenbaum: "My favorite movie would be whatever Dreyer film I have seen again most recently".
Jeg har kun tidligere set "Vampyr", som jeg også har stående i min samling, så nu synes jeg efterhånden det var på høje tid at få gjort noget seriøst ved at få set resten af Dreyers filmperler, som jeg indtil nu kun har læst om og set klip fra. Glæder mig rigtig meget til at fordybe mig i hans film her de kommende dage. :)
De næste film jeg skal have bestilt hjem bliver så hhv. "Leaves of Satan's Book", "Michael" og "Master of The House", men det bliver dog først i næste måned. :)
Kruse (11710) skrev:
Fra Stereo Studio:
Bridge to Terabithia (BD)
Nu har jeg jo efterhånden hørt så meget positivt om den her på Filmz, at jeg bliver nødt til at tjekke den ud :)
Det er en virkelig fremragende film, hvor du kommer hele følelsesregistret igennem, så den kan du bestemt glæde dig til at se. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Et nyt bundkort og 8 GB RAM til min PC, nu da det andet valgte at stå af.
Men ok, jeg tror det er første gang siden jeg begyndte at rode med PC'er, at jeg er kommet til at ødelægge noget hardware, det er vel en ok statistik på ca. 18 år.
Har ikke set eller kender særlig meget til serien, men har kun hørt rosende ord og en ratng på 9,4 inde på imdb så kan det umuligt gå galt :)
Jeg tror aldrig, jeg har set en hel sæson af en serie så hurtigt ... Helt fantastisk, glæd dig!!
Var en smule forvirret over karakterene, med deres forhold til hinanden, men heldigvis tog jeg Blockbuster filmmagasin hvor de i denne udgave blandt andet har skrevet 1½ side om serien og dens karakterer, så nu har jeg styr på karakterne. MEn er det meningen at serien skal have 7 sæsoner for hver bog, når de sidste 2 bøger engang udkommer?
Når jeg er færdig med seren, skal jeg da også lige høre Guilty pleasures special afsnit om Game of Thrones :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#11711 NightHawk 14 år siden
Jeg har kun tidligere set "Vampyr", som jeg også har stående i min samling, så nu synes jeg efterhånden det var på høje tid at få gjort noget seriøst ved at få set resten af Dreyers filmperler, som jeg indtil nu kun har læst om og set klip fra. Glæder mig rigtig meget til at fordybe mig i hans film her de kommende dage. :)
De næste film jeg skal have bestilt hjem bliver så hhv. "Leaves of Satan's Book", "Michael" og "Master of The House", men det bliver dog først i næste måned. :)
Det er en virkelig fremragende film, hvor du kommer hele følelsesregistret igennem, så den kan du bestemt glæde dig til at se. :)
#11712 MOVIE1000 14 år siden
Kristian
Game of Thrones BD
Har ikke set eller kender særlig meget til serien, men har kun hørt rosende ord og en ratng på 9,4 inde på imdb så kan det umuligt gå galt :)
#11713 Zombi 14 år siden
Game of Thrones (BD) + plus en ekstra disc med ekstramateriale, som kun gælder amazon.
Crazy, Stupid, Love (BD)
#11714 Steffan Rasmussen 14 år siden
Shutter Island (BD)
Sorte Kugler (BD)
Har set dem begge i biografen, og til den pris var det på tide at eje dem.
#11715 Åkepool 14 år siden
Jeg synes den var udemærket, sådan lidt omkring middel. Bare så du lige kunne få en anden mening :)
Fra Tiger og TP:
Apocalypse now - Two disc special edition (BD).
R.
Mary and Max.
Og til knægtene:
Minisekterne 7
Phineas and Ferb - The Fast and the Phineas.
Dragejægene.
#11716 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Men ok, jeg tror det er første gang siden jeg begyndte at rode med PC'er, at jeg er kommet til at ødelægge noget hardware, det er vel en ok statistik på ca. 18 år.
#11717 dyg 14 år siden
#11718 evermind 14 år siden
Jeg tror aldrig, jeg har set en hel sæson af en serie så hurtigt ... Helt fantastisk, glæd dig!!
#11719 HonoDelLoce 14 år siden
Lady & Vagabonden
Hangover
Due Date
Romeo+Juliet
Alle på BD :)
#11720 MOVIE1000 14 år siden
Var en smule forvirret over karakterene, med deres forhold til hinanden, men heldigvis tog jeg Blockbuster filmmagasin hvor de i denne udgave blandt andet har skrevet 1½ side om serien og dens karakterer, så nu har jeg styr på karakterne. MEn er det meningen at serien skal have 7 sæsoner for hver bog, når de sidste 2 bøger engang udkommer?
Når jeg er færdig med seren, skal jeg da også lige høre Guilty pleasures special afsnit om Game of Thrones :)