Gravatar

#11721 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

MOVIE1000 (11720) skrev:
MEn er det meningen at serien skal have 7 sæsoner for hver bog, når de sidste 2 bøger engang udkommer?

Jeg synes på et tidspunkt at have læst, at A Storm of Swords måske ville blive delt i to sæsoner, eftersom den er temmelig omfattende.
Gravatar

#11722 tiany 14 år siden

Nokia Lumia 800
Valar morghulis
Gravatar

#11723 Wangsgaard 14 år siden

tiany (11722) skrev:
Nokia Lumia 800

Nice! JEg har overvejet om det skal være min nye telefon, da jeg er godt træt af min HTC. Du må meget gerne skrive nogen kommentar til den :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#11724 tiany 14 år siden

Wangsgaard (11723) skrev:
Nice! JEg har overvejet om det skal være min nye telefon, da jeg er godt træt af min HTC. Du må meget gerne skrive nogen kommentar til den :)

Første håndsindtryket er i hvert fald rigtig godt. Mega fantastisk skærm. Man skal bare lige vende sig til windows phone, men det er meget intuitivt.

Kan desværre ikke ringe fra den før jeg får mit mikro simkort om 1-3 dage :/
Men det var også på tide at jeg får det gamle simkort pensioneret.
Valar morghulis
Gravatar

#11725 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg har faktisk også overvejet en Windows Phone 7-telefon næste gang. Jeg prøvede seneste udgave forleden og er meget imponeret over hvor flydende det hele kører.
Gravatar

#11726 tiany 14 år siden

utyske (11725) skrev:
Jeg har faktisk også overvejet en Windows Phone 7-telefon næste gang. Jeg prøvede seneste udgave forleden og er meget imponeret over hvor flydende det hele kører.

Jeg er også imponeret over flydende det kører. De apps der er lavet til windows phone er virkelig velintegreret i systemet, i forhold til android. Men mærker/ser stort set ikke forskel, imellem app og normale mobil systemer.
Og så er sort virkelig sort på Lumia 800.
Valar morghulis
Gravatar

#11727 BN 14 år siden

følgende dvd'er fra T.P. Marked:

The Next Three Days
To Kill a Mockingbird
The Great Dictator
Ladri di Biciclette
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11728 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Det er ikke umuligt, at WP7 vil irritere mig efter et stykke tid, da det jo er meget låst i forhold til Android, men jeg beholder bare min Android-telefon, der sikkert bliver opdateret til 5.0, når den kommer, just in case.
Gravatar

#11729 tiany 14 år siden

utyske (11728) skrev:
Det er ikke umuligt, at WP7 vil irritere mig efter et stykke tid, da det jo er meget låst i forhold til Android, men jeg beholder bare min Android-telefon, der sikkert bliver opdateret til 5.0, når den kommer, just in case.

Tja, jeg blev til sidst træt af at min HTC blev mere og mere crappy hver gang Android blev opdateret.
Så jeg trængte virkelig til noget andet og overvejede også en Samsung Galaxy Nexus, men jeg er bare lidt træt af Android for tiden - føler næsten at mobilen er forældet inden den er købt.

Og eftersom jeg ikke kan fordrage Iphone. Så var valget meget oplagt.
Jeg havde ellers sagt at jeg aldrig mere skulle have en Nokia, men jeg må sige at de er kommet stærkt igen med Lumia 800.
Valar morghulis
Gravatar

#11730 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg har en Nexus S og jeg er generelt ikke så glad for Android 4.0, som jeg var for 2.3, men håber da på at 5.0 bliver noget mere interessant.

Men ja, HTC er ikke optimalt efter min mening, med mindre man bare vil have en smartphone, men slet ikke har interesse i opdateringer o.s.v. Jeg droppede dem, fordi de er mere interesseret i nye modeller, i stedet for at få de gamle modeller til at køre bedre og opgradere softwaren på disse.

På den front er Sony og Samsung en del længere fremme.

Skriv ny kommentar: