Jeg er ovenud lykkelig for både Android 4.0 og for min Galaxy Nexus. Dog var jeg også rigtig meget tilfreds med min gamle telefon, der var en Desire HD.
En iPhone 4S har jeg liggende (dvs. kæresten bruger den lige nu), og den var jeg dyyybt skuffet over. Jeg var selv early adopter på den første iPhone og var stor fan, men efter at have været på Android med HTC Magic, HTC Desire HD og nu Samsung Galaxy Nexus, så føler jeg virkeligt, at iPhone og iOS er miiiilevidt bagud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har en Nexus S og jeg er generelt ikke så glad for Android 4.0, som jeg var for 2.3, men håber da på at 5.0 bliver noget mere interessant.
Men ja, HTC er ikke optimalt efter min mening, med mindre man bare vil have en smartphone, men slet ikke har interesse i opdateringer o.s.v. Jeg droppede dem, fordi de er mere interesseret i nye modeller, i stedet for at få de gamle modeller til at køre bedre og opgradere softwaren på disse.
På den front er Sony og Samsung en del længere fremme.
Lige præcis derfor jeg også er træt af min HTC telefon, at den så også opføre sig som om den er 4 år gamle hjælper heller ikke på det :(
jeg har et spørgsmål vedrørende amazon.com. jeg har købt memento på blu ray, men min blu ray afspiller siger at der er et mismatch ved region codes. har jeg gjort noget forkert ved bestillingen, da jeg troede film fra england brugte samme regions codes som i danmark.
ps, hvor kan man se hvilke region code den givne disk skal benyttes?
håber nogen kan hjælpe, er lidt blank på dette område :)
Hvis du har bestilt fra Amazon.com, har du bestilt fra den amerikanske udgave af Amazon og så får du amerikanske udgaver af filmene, der kan være regionslåst.
#11731 misuma 14 år siden
#11732 dyg 14 år siden
En iPhone 4S har jeg liggende (dvs. kæresten bruger den lige nu), og den var jeg dyyybt skuffet over. Jeg var selv early adopter på den første iPhone og var stor fan, men efter at have været på Android med HTC Magic, HTC Desire HD og nu Samsung Galaxy Nexus, så føler jeg virkeligt, at iPhone og iOS er miiiilevidt bagud.
#11733 Wangsgaard 14 år siden
Lige præcis derfor jeg også er træt af min HTC telefon, at den så også opføre sig som om den er 4 år gamle hjælper heller ikke på det :(
#11734 Babo84 14 år siden
Du har stadig ikke skiftet til blå? :)
#11735 BN 14 år siden
Nej, desværre. Økonomien tillader det ikke endnu.
#11736 Thomsen 14 år siden
Oban whisky (14 års)
#11737 Batsy 14 år siden
Synes heller ikke det haster, det går nok nogle år før dvd'en bliver udskiftet med BD for good.
#11738 Troels 14 år siden
ps, hvor kan man se hvilke region code den givne disk skal benyttes?
håber nogen kan hjælpe, er lidt blank på dette område :)
#11739 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11740 Steffan Rasmussen 14 år siden