jeg har et spørgsmål vedrørende amazon.com. jeg har købt memento på blu ray, men min blu ray afspiller siger at der er et mismatch ved region codes. har jeg gjort noget forkert ved bestillingen, da jeg troede film fra england brugte samme regions codes som i danmark.
ps, hvor kan man se hvilke region code den givne disk skal benyttes?
håber nogen kan hjælpe, er lidt blank på dette område :)
Det er lidt underligt, lige med memento fra usa. Der er flere udgaver af den, og et par af dem er kun i region A.
jeg har et spørgsmål vedrørende amazon.com. jeg har købt memento på blu ray, men min blu ray afspiller siger at der er et mismatch ved region codes. har jeg gjort noget forkert ved bestillingen, da jeg troede film fra england brugte samme regions codes som i danmark.
Det er lidt underligt, lige med memento fra usa. Der er flere udgaver af den, og et par af dem er kun i region A.
#11741 Flemming Larsen 14 år siden
https://www.planetaxel.com/list?advsearch=1&ti...
#11742 Troels 14 år siden
ja det kan jeg se, men jeg har selvfølgelig købt 10 års udgaven, desværre ;)
men de er sendt retur nu, så håber de har en go retur service.
#11743 Kruse 14 år siden
Back to the Future Trilogy (BD)
#11744 Collateral 14 år siden
Monkey Shines (DVD)
Isolation (DVD)
Repo!: The Genetic Musical (BD)
I Spit On Your Grave (Originalen - BD&DVD)
#11745 Flemming Larsen 14 år siden
Hvis de er ligesom Amazon UK, så har de en super service. Jeg har købt meget derovre, og har aldrig haft problemer.
#11746 Benway 14 år siden
Tokyo Drifter
Branded To Kill
#11747 Skeloboy 14 år siden
Har den her: http://dvdcity.dk/?51O49XO4934XO49323434AT2
I går modtog jeg et par løbesko... :)
Som ser sådan ud
#11748 dyg 14 år siden
#11749 misuma 14 år siden
og
Hvis Jeg Var Dig
#11750 wiseguy 14 år siden