Gravatar

#12451 Neranders 13 år siden

Ved kræmmermarked til Sønderborg Ringridning:

The Fountain
Antichrist
Tropa de Elite
The International

Alle på BD.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#12452 NightHawk 13 år siden

Modtog igår et par pakker fra Amazon.Uk :

Dexter - Sæson 6, (BD)
Mildred Pierce - HBO Mini Series, (BD)
Being Human - Sæson 1-4 Box Set, (BD)
The Prisoner - The Complete Series 1967 Box Set, (BD)

The Prisoner Handbook - (Steven Paul Davies bog/analyse af kultserien)

Bruce Springsteen : The Collection, 1973-1984 Box, som indeholder disse 7 albums:

"Greetings From Asbury Park N.J."
"The Wild, The Innocent, And The E Street Shuffle"
"Born To Run"
"Darkness On The Edge Of Town"
"The River", (2 Disc)
"Nebraska"
"Born In The USA"

Og en enkelt pakke fra All Your Music :

Chuck - Sæson 5, (Final season/BD)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12453 Richard Burton 13 år siden

#12452 Thumbs up ... og så må du selv gætte :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12454 NightHawk 13 år siden

SIR Ridley Scott (12453) skrev:
#12452 Thumbs up ... og så må du selv gætte :)

Hehe, tak. :)

Synes det var på tide, at jeg fik taget mig sammen til at få udvidet min musiksamling med noget mere Springsteen, da jeg kun havde bossens Greatest Hits + "The Rising" og "Magic" stående på hylden, og så var dette box set jo et perfekt sted at starte. Glæder mig til at få hørt de forskellige albums igennem i løbet af den kommende uge. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12455 Richard Burton 13 år siden

Processen med at lave Born to Run og Darkness kan kun anbefales. Dokumentarerne Wings for Wheels og The Promise giver et unikt indblik i Springsteens arbejdsmetoder og enorme ambitioner på den tid. Manden var jo tæt på bankerot 2 år efter BTR. Men hav nogle gode lyt :) Husk den remasterede udgave af Darkness er et lille mirakel ifht originalen i lydkvalitet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12456 NightHawk 13 år siden

# 12455 -

Tak for anbefalingerne. :)

De to dokumentarfilm vil jeg rigtig gerne se, men så skal jeg dog først lige have fat på de to Special Editions af hhv. "Born To Run" og "Darkness On The Edge Of Town", da det kun er de almindelige udgaver af de to albums, som er med i det box set jeg lige har købt.
Gravatar

#12457 elwood 13 år siden

BTR SE udgaven er tilgengæld en rigtig flot en af slagsne, jeg har den stående fremme på min hylde for sig selv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12458 Takfornu 13 år siden

Born To Run SE udgaven koster pt. 200 kr. hos CDON, som udover den fremragende dokumentar også en fantastiske koncert med E Street Band optaget i 1975 i Hammersmith Odeon, London. - En lille smagsprøve:

The Promise: Darkness On The Edge Of Town Story koster 450 kr. og også en lækker sag med rigtig meget guf - 6 discs bl.a. masser af spændende ekstra guf bl.a. hele Darkness opført live Paramount Theater, Asbury Park, NJ i 2009 - En lille smagsprøve:

A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#12459 rammy 13 år siden

Jeg har lavet en præsentation af mine indkøb - filmene fra Shameless Screen Entertainment. Er I interesseret, så skal i besøge min blog og dette indlæg: http://sorensencinema.blogspot.dk/2012/07/film-samlingen-dvder-fra-shameless.html
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#12460 wigant 13 år siden

Fra Amazon.co.uk (marketplace):
The Mission (BD)

Fra zavvi:
Elite Squad: The enemy within (BD)

Skriv ny kommentar: