BTR SE udgaven er tilgengæld en rigtig flot en af slagsne, jeg har den stående fremme på min hylde for sig selv.
Jeg fik lige tjekket op på BTR SE udgivelsen hos Amazon og er helt enig med dig i, at den ser super fed ud. Den vil bestemt pryde enhver musiksamling. :)
Navarre3 (12458) skrev:
Born To Run SE udgaven koster pt. 200 kr. hos CDON, som udover den fremragende dokumentar også en fantastiske koncert med E Street Band optaget i 1975 i Hammersmith Odeon, London. - En lille smagsprøve:
The Promise: Darkness On The Edge Of Town Story koster 450 kr. og også en lækker sag med rigtig meget guf - 6 discs bl.a. masser af spændende ekstra guf bl.a. hele Darkness opført live Paramount Theater, Asbury Park, NJ i 2009 - En lille smagsprøve:
Tak for info. Jeg har sat de to SE udgivelser på min huskeliste, og så bliver de bestilt hjem næste gang jeg køber ind til samlingen. Det går nok ikke at jeg bruger flere penge lige nu til musik/film, da jeg allerede har overskredet mit budget på den front i denne måned. :)
Og tak for smagsprøverne. Det var sgu en fornøjelse at få tjekket ud. Nu glæder jeg mig blot endnu mere til at få købt "Born To Run" SE og "The Promise"/"Darkness". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Og tak for smagsprøverne. Det var sgu en fornøjelse at få tjekket ud. Nu glæder jeg mig blot endnu mere til at få købt "Born To Run" SE og "The Promise"/"Darkness". :)
Super! Kan kun stemme i. Begge udgivelser har remasterede albums.
Her er klip fra [url= for Wheels[/url] (fra BTR SE) og Darkness dokumentaren i sin helhed
Og hvis du vil have den bedste lyd nogensinde i en Springsteen bootleg til en koncert så er det disse 3 timer og 55 minutter du skal gå efter. Lige til at smide ud som et album!
#12463 Men Youtube ville jo forlængst være lukket ned, hvis det blev anset for et "pirat sted". Som jeg forstår det, så er udbyderne vist ganske godt tilfreds med at få udstillet deres "varer" i dårligere kvalitet og er de ikke det, så er de tilfredse med, at de kan få fjernet deres "varer" derfra, hvis de ønsker det. Jeg er da glad for muligheden for at "se med" på disse klip her, men jeg vil da respektere det, hvis der var koncensus blandt udbyderne af indholdet, til at ulovliggøre det.
Jeg tror heller ikke kunstner har så meget imod og blive spredt på den her måde, det self. ikke noget de offentlig går ud og siger, men deres holdning er nok at det ikke gør noget, da det jo blot er en ganske fin reklame.
Og nej det jo også fint at man kan få fjernet indholdet, hvis det er copyrigthed, hvis det da lykkes for menneskerne og finde indholdet.
Jeg satte også "" omkring ordet piraterne.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Og hvis du vil have den bedste lyd nogensinde i en Springsteen bootleg til en koncert så er det disse 3 timer og 55 minutter du skal gå efter. Lige til at smide ud som et album!
Tak for at du har fundet alle disse mange herlige links frem. :)
Har kun set "Wings For Wheels" klippet, (en rigtig god appetitvækker), men vil selvfølgelig også meget gerne se "Darkness" dokumentaren, interviewet, samt de to koncerter. Men da det samlet set kræver en hel del tid, så vil jeg dog vente med at se det hele igennem til i morgen, hvor jeg har bedre tid til at nyde det og få skrevet et par kommentarer til de forskellige ting. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#12461 NightHawk 13 år siden
Jeg fik lige tjekket op på BTR SE udgivelsen hos Amazon og er helt enig med dig i, at den ser super fed ud. Den vil bestemt pryde enhver musiksamling. :)
#12462 Richard Burton 13 år siden
Super! Kan kun stemme i. Begge udgivelser har remasterede albums.
Her er klip fra [url= for Wheels[/url] (fra BTR SE) og Darkness dokumentaren i sin helhed
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
[url= 4[/url]
[url= 5[/url]
[url= 6[/url]
[url= 7[/url]
Herligt interview fra sidste år:
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
Og en af hans legendariske koncerter fra 78
[url= 1[/url]
[url= 2[/url]
#12463 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12464 Richard Burton 13 år siden
#12465 elwood 13 år siden
Og nej det jo også fint at man kan få fjernet indholdet, hvis det er copyrigthed, hvis det da lykkes for menneskerne og finde indholdet.
Jeg satte også "" omkring ordet piraterne.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12466 Takfornu 13 år siden
Deadwood Season 1
Deadwood Season 2
Deadwood Season 3
Bøger:
Easy Riders, Raging Bulls: How the Sex-Drugs-and-Rock 'N' Roll Generation Saved Hollywood
Mission Impossible: My Life in Music (Studies in Jazz)
#12467 Richard Burton 13 år siden
#12468 Takfornu 13 år siden
#12469 NightHawk 13 år siden
#12470 Takfornu 13 år siden