Jep, fik også grovsorteret ;) Har jo ikke så meget plads længere, så jeg var virkelig kritisk omkring hvad jeg ville beholde.
Det er forståeligt nok, men var de ikke overraskede over mængden? Det må have taget dem en evighed at gennemgå diskene for ridser.
Haha, jo - vi kom med en flyttekasse og han så meget rådvild ud den unge mand...han var alene ved kassen. Vi aftalte at han bare gik dem igennem når han havde tid, og så fik han mit medlemskort og ringede så når han var færdig ;)
Tænkte det nok. Hvis det er den samme gut som da jeg var der for nylig var han også allerede overrasket da, selvom det var en hel del mindre jeg havde med. Men ja. Så fik han da det med :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#12501 Flemming Larsen 13 år siden
Hvis du bare havde afleveret dem i sidste uge, så havde du fået mindst 1650kr. De havde et tilbud, hvor mindste prisen var 10kr per film.
#12502 Richard Burton 13 år siden
#12503 Troels 13 år siden
#12504 misuma 13 år siden
The Straight Story til 35 kr.
#12505 knipsknips 13 år siden
#12506 Steffan Rasmussen 13 år siden
+1
#12507 Takfornu 13 år siden
#12499 Helt enig :)
#12508 Takfornu 13 år siden
#12502 - Bare jeg havde nået at kigge forbi inden :(
#12509 Collateral 13 år siden
Tænkte det nok. Hvis det er den samme gut som da jeg var der for nylig var han også allerede overrasket da, selvom det var en hel del mindre jeg havde med. Men ja. Så fik han da det med :)
#12510 Richard Burton 13 år siden
Jeg troede faktisk du havde set det, eftersom jeg havde haft en tråd oppe og vende med alle filmene :(