Jeg så for resten af uransagelige grunde Paul W.S. Andersons version for nyligt. Det var ligesom at se sine barndomsminder voldtaget af en fedladen dement sumobryder...
Ha ha hya meget præcis beskrivelse:) Jeg gik også i fælden og gav den en chance. Kæft en gang lort. Fik dog tanken, om hvad nu hvis en kvalitativ instruktør havde fået et sådant oplæg??? På den anden side, en kvalitativ instruktør ville nok have takket NEJ!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Once Upon a time in the west Once upon a time in America Hvor fanden er Herning? Pulse Fanget i fortiden Ed Wood The Boondock saints Cocktail Dont be afraid of the dark Pianisten En dansk lystspil boks med 5 mand og Rosa, Smukke Arne og Rosa, og Een pige og 39 sømænd.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Et 16 GB SD-kort til min nye computer, en Raspberry Pi.
Det er en mini-computer, reelt blot et printkort, der koster små 250 kr. Det er planen, at den skal overtage pladsen som musikafspiller i stuen, men den kan faktisk også afspille HD-materiale og bruges til fx. Netflix, hvis man har sådanne lyster. :)
Vidste du godt, at Zoverstock bruger en autogeneret bot til at få den laveste pris? Derfor de altid er billigst.
Og har læst, at man faktisk kan snyde den, hvis man selv sætter en item selv. Så går der et par timer, og så har Zoverstock sænket prisen til 0,01£ under...
Vidste du godt, at Zoverstock bruger en autogeneret bot til at få den laveste pris? Derfor de altid er billigst.
Og har læst, at man faktisk kan snyde den, hvis man selv sætter en item selv. Så går der et par timer, og så har Zoverstock sænket prisen til 0,01£ under...
Nej, det vidste jeg ikke. Det var første gang at jeg handlede gennem dem. Du har måske en del erfaring med dem?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#13657 - har handlet utrolig meget med dem - for de er altid billigst :)
Der er tre Amazon Marketplacers/PlayTraders, jeg bruger, og det Gzoop, Zoverstocks og Findprice. Køber ofte brugte film fra Zoverstocks, for deres beskrivelse af filmene er 100% pålidelig.
Så for et par dage siden søgte jeg på Zoverstocks, og fandt flere fora, hvor de skrev, at man kunne snyde dem på den måde.
Har dog ikke tænkt mig selv at gøre det, for det er alt for besværligt...plus man skal tage kontakt til folk, hvis de faktisk køber den item, man har til salg...
#13651 Hr. Nielsen 12 år siden
#13652 MOVIE1000 12 år siden
Once Upon a time in the west
Once upon a time in America
Hvor fanden er Herning?
Pulse
Fanget i fortiden
Ed Wood
The Boondock saints
Cocktail
Dont be afraid of the dark
Pianisten
En dansk lystspil boks med 5 mand og Rosa, Smukke Arne og Rosa, og Een pige og 39 sømænd.
#13653 Kruse 12 år siden
Il conformista (The Conformist) (BD + DVD)
#13654 Slettet Bruger [542720246] 12 år siden
Det er en mini-computer, reelt blot et printkort, der koster små 250 kr. Det er planen, at den skal overtage pladsen som musikafspiller i stuen, men den kan faktisk også afspille HD-materiale og bruges til fx. Netflix, hvis man har sådanne lyster. :)
#13655 Hr. Nielsen 12 år siden
The Maltese Falcon
Batman: The Dark Knight Returns Part 1
A Streetcar Named Desire
The Passion of the Christ
Being John Malkovich
Django Kill If You Live Shoot
Body of Lies
Edge of Darkness
Pride & Glory
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Alle film på BD!
#13656 Skeloboy 12 år siden
#13657 Kruse 12 år siden
Nej, det vidste jeg ikke. Det var første gang at jeg handlede gennem dem. Du har måske en del erfaring med dem?
#13658 Skeloboy 12 år siden
Der er tre Amazon Marketplacers/PlayTraders, jeg bruger, og det Gzoop, Zoverstocks og Findprice. Køber ofte brugte film fra Zoverstocks, for deres beskrivelse af filmene er 100% pålidelig.
Så for et par dage siden søgte jeg på Zoverstocks, og fandt flere fora, hvor de skrev, at man kunne snyde dem på den måde.
Har dog ikke tænkt mig selv at gøre det, for det er alt for besværligt...plus man skal tage kontakt til folk, hvis de faktisk køber den item, man har til salg...
#13659 Kruse 12 år siden
Jamen, dem vil jeg da så holde øje med fremover :)
#13660 misuma 12 år siden
Jeg har selv lige bestilt We Are What We Are samt Into The Woods igennem dem.