Faktisk har jeg lige nu problemer med en forsending fra dem - det har jeg dog aldrig prøvet før :) De har sendt 2/4 film i en pakke og ikke svaret på min henvendelse...
E.T. The Extra Terrestrial An American in Paris Stuart Little Thelma & Louis Richie Rich Dobbelt Slagkraft Fievel's American Tails Mifune's Sidste Sang
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Faktisk har jeg lige nu problemer med en forsending fra dem - det har jeg dog aldrig prøvet før :) De har sendt 2/4 film i en pakke og ikke svaret på min henvendelse...
@Skeloboy - Nu sagde du godt nok at Zoverstocks altid var billigst, men jeg synes ikke lige at prisen for DVD-udgaven af "The Simpsons Movie" er særligt billig!
Og i tilfælde at de får rettet prisen, er her et screenshot:
Jeg købte Spotswood DVD'en for 10 kr, forleden dag, glæder mig til at se den når jeg henter min DVD afspiller fra kælderen da jeg har købt en ny fjernsyn for et par dage siden, en model Prosonic fra 90'erne tror jeg nok.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
#13661 Skeloboy 12 år siden
#13662 misuma 12 år siden
#13663 Sweetiebellefan 12 år siden
An American in Paris
Stuart Little
Thelma & Louis
Richie Rich
Dobbelt Slagkraft
Fievel's American Tails
Mifune's Sidste Sang
#13664 Skeloboy 12 år siden
Svar fået - penge bliver refunderet...
#13665 Kruse 12 år siden
Og i tilfælde at de får rettet prisen, er her et screenshot:
http://img.photobucket.com/albums/v214/heTTeh/Vanv...
#13666 Skeloboy 12 år siden
Og penge tilbage for to anime-film fra Zoverstock.
#13667 MOVIE1000 12 år siden
Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD
#13668 Skeloboy 12 år siden
Derfor købte jeg lige Jia Zhang-Ke Collection med tre af hans film.
#13669 Lavendel 12 år siden
#13670 Lavendel 12 år siden