Gravatar

#13671 MOVIE1000 12 år siden

Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD
Hvis du har Netflix burde du ikke købe Battle Royal. Spild af penge efter min mening.

Hvis man ikke gider netflix, er det ikke spild af penge. Jeg vil side i min sofa og nyde mit souround anlæg, store tv og lækker billed kvalitet. + jeg vil eje filmen. Så ja det var min mening at bruge penge på den, fordi det havde jeg lyst til.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13672 zombieman 12 år siden

MOVIE1000 (13671) skrev:
Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD
Hvis du har Netflix burde du ikke købe Battle Royal. Spild af penge efter min mening.

Hvis man ikke gider netflix, er det ikke spild af penge. Jeg vil side i min sofa og nyde mit souround anlæg, store tv og lækker billed kvalitet. + jeg vil eje filmen. Så ja det var min mening at bruge penge på den, fordi det havde jeg lyst til.

Og så er det en fremragende film
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#13673 MOVIE1000 12 år siden

zombieman (13672) skrev:
MOVIE1000 (13671) skrev:
Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD

Har næsten lige set den færdig og jeg er enig, nu havde jeg godt nok set hunger games først, og de ligger meget lige synes jeg, der var mange ting som fungere her som ikke gjorde i hunger games og omvendt. Men dejlig voldelig og blodig, og til tider en ret skæv humor. Men jeg var ret vild med selve miljøet det virkede meget realistisk, at samfundet kunne have set sådan ud. Og synes også det var lidt fedt med at lærerne ikke må slå eleverne mere, men der er ingen regler om det modsatte.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13674 Lavendel 12 år siden

MOVIE1000 (13671) skrev:
Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD

Du behøver ikke blive vred, det var jo også kun min mening.

zombieman (13672) skrev:
MOVIE1000 (13671) skrev:
Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD

Det ved så ikke noget om, men da jeg fandt den på Netflix forleden, kan det godt jeg være jeg ser den én dag.

MOVIE1000 (13673) skrev:
zombieman (13672) skrev:
MOVIE1000 (13671) skrev:
Lavendel (13670) skrev:
MOVIE1000 (13667) skrev:
Stereo studio

Top gear 13
Top gear 14
Top gear 15
Top gear 16
Top gear 17
Top gear 18
Battle Royale BD

Har næsten lige set den færdig og jeg er enig, nu havde jeg godt nok set hunger games først, og de ligger meget lige synes jeg, der var mange ting som fungere her som ikke gjorde i hunger games og omvendt. Men dejlig voldelig og blodig, og til tider en ret skæv humor. Men jeg var ret vild med selve miljøet det virkede meget realistisk, at samfundet kunne have set sådan ud. Og synes også det var lidt fedt med at lærerne ikke må slå eleverne mere, men der er ingen regler om det modsatte.
Er det en splatter/gyser film eller en film der apelere til ét bredere publikum som The Hunger Games.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#13675 Skeloboy 12 år siden

nvm...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#13676 Kruse 12 år siden

Fra Amazon.co.uk:

Holy Motors (BD)
Searching for Sugar Man (BD)
Killer Joe (BD)
Shame (BD)
Moonrise Kingdom (BD)
A Separation (BD)
Battleship (BD)

Pick the odd one out ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13677 Hr. Nielsen 12 år siden

Ej, det er selvfølgelig fint nok at du kan lide den, hvis du kan. Synes altid kun det er rart, når jeg ser andre også kan træde helt ved siden af:-D

I det mindste indrømmer du det, uden at undskylde:)

Det er nu jeg skal snige ind, at jeg har modtaget Season of the Witch på BD:) Vil dog tilføje, selv om det lyder som en fej undskyldning, at jeg ikke fandt den fremragende da jeg så den (dog bedre end gennemsnittet, men jeg var indrømmet nok inhabil da jeg så den). Det er af andre årsager, der intet har med filmen i sig selv at gøre og som jeg ikke vil forklare her på siden.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13678 Kruse 12 år siden

Thomas E. Nielsen (13677) skrev:
Ej, det er selvfølgelig fint nok at du kan lide den, hvis du kan.

That remains to be seen :)

Nu hvor Johan bringer den på banen så ofte, så ville jeg bare gerne kunne have en mening om den. Og nu hvor, som nævnt på Facebook, at Guilty Pleasures lavede deres seneste afsnit om netop "Battleship", så ville jeg gerne have den set før at jeg ser det afsnit :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13679 Hr. Nielsen 12 år siden

#13678 Det fungerede bedre uden undskyldninger:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#13680 Åkepool 12 år siden

Kruse (13676) skrev:

Battleship (BD)

Pick the odd one out ;)

Nu er Johan ikke alene om at kunne lide dette "makværk". Jeg fandt den yderst underholdende, hvis man bare tager den for hvad den er, nemlig en god gang popcorn underholdning.

Temmelig overdrevet til tider, men det tager jeg gerne med i sådan en film.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: