Selv med det udgangspunkt er den vammel :D Og jeg kan normalt godt lide sådan lidt stupide film, men denne her var mig så irriterende, at jeg fik opkast. Hele den der kvalmende "i modgang kæmper vi" og vi er stærke sømænd, stærke sorte uden ben, og pis mig i øret, fik jeg blot lyst til at jage to fingre op i halsen i kaste op. FY for satan!! Havde filmen blot været dum og fri for den slags, så var den sikkert endt som middelmådig.
#13681 Ispep 12 år siden
Selv med det udgangspunkt er den vammel :D Og jeg kan normalt godt lide sådan lidt stupide film, men denne her var mig så irriterende, at jeg fik opkast. Hele den der kvalmende "i modgang kæmper vi" og vi er stærke sømænd, stærke sorte uden ben, og pis mig i øret, fik jeg blot lyst til at jage to fingre op i halsen i kaste op. FY for satan!! Havde filmen blot været dum og fri for den slags, så var den sikkert endt som middelmådig.
1/6
#13682 Collateral 12 år siden
Enig!
#13683 misuma 12 år siden
VHS, BD
Haywire, dvd. 29,95 kr
The Echo, dvd. 79,95 kr
#13684 Steffan Rasmussen 12 år siden
Yay ... har set den fem gange nu :-)
#13685 Hr. Nielsen 12 år siden
Fra Amazon:
Zombie Flesh Eaters
Batman: The Dark Knight Returns, Part 2
Begge på BD!
#13686 Åkepool 12 år siden
Nej, nej og atter nej.
7/10
#13687 Sweetiebellefan 12 år siden
Madagascar 3
#13688 Benway 12 år siden
The Passion Of Joan Of Arc (Steelbook - BD)
Jeg havde godt nok hørt, at MoCs indpakning var flot men for pokker, hvor er den lækker!
#13689 Kruse 12 år siden
Nice! :)
#13690 zombieman 12 år siden
Jeg mangler stadig og få købt den og Mabuse men mon ikke snart jeg vinder i lotto