Nu ærgrer jeg mig næsten lidt over, at jeg ikke har købt de andre MoC-udgivelser i steelbook-udgaven. På den positive side så har jeg dog sparet en hel del penge, ved ikke at gøre det.
Edit: Tjekkede lige på nettet og de ser dog heller ikke ud til normalt at være lige så flotte som denne udgivelse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Jeg havde godt nok hørt, at MoCs indpakning var flot men for pokker, hvor er den lækker!
Jeg mangler stadig og få købt den og Mabuse men mon ikke snart jeg vinder i lotto
Benway (13691) skrev:
Nu ærgrer jeg mig næsten lidt over, at jeg ikke har købt de andre MoC-udgivelser i steelbook-udgaven. På den positive side så har jeg dog sparet en hel del penge, ved ikke at gøre det.
Edit: Tjekkede lige på nettet og de ser dog heller ikke ud til normalt at være lige så flotte som denne udgivelse.
Jeg har en del af bla touch of evil, double indemnity, lost weekend, metropolis, lifeboat og two lane blacktop og synes de er perfekte i deres simple design og udførelse.
Jeg har modtaget Moc's fear and desire idag desværre ikke som steelbook da de ikke har valgt og lave det
The Last of the Mohicans Tyrannosaur Mr. Nobody Four Lions Bend it Like Beckham The Railway Children Jane Eyre The Shipping News Sound of My Voice Summer Wars A Prophet
Alle på BD
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg har en del af bla touch of evil, double indemnity, lost weekend, metropolis, lifeboat og two lane blacktop og synes de er perfekte i deres simple design og udførelse.
Jeg har modtaget Moc's fear and desire idag desværre ikke som steelbook da de ikke har valgt og lave det
Det lød også lidt forkert. Jeg mente ikke, at de normalt ikke er flotte - jeg har selv den ret lækre steelbook udgave af Metropolis - men blot at lige denne udgivelse er exceptionel. Cool med Fear and Desire. Jeg har aldrig set filmen, så den skal da også anskaffes på et tidspunkt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Når jeg ser denne lange tråd flimre forbi forum-listen, så har jeg tænkt over, om alle jer, der bruger jeres spareskillinger på Blu-Ray osv, ikke er bange for, at I ret hurtigt kommer til at stå med en samling, hvoraf størstedelen kan hentes på en streamingtjeneste i samme kvalitet? Jeg er klar over, at man endnu ikke kan hente film i Blu-Ray kvalitet på fx Netflix, og at udbudet er begrænset. Men det er vel kun et spørgsmål om (ret begrænset) tid. Jeg gearede personligt filmkøb ned for vel 2 år siden, og i i hvert fald 1 år har jeg ikke købt en eneste. Jeg ser de nye film i biografen, som er en hyggeoplevelse med venner eller konen, eller jeg finder en klassiker fra samlingen. Ellers begrænset jeg mig til hvad der sendes i TV eller på Netflix. Dette er ikke ment som en provovokation, og I behøver ikke komme med den der med "Jamen jeg vil bare eje mine film og sådan er det bare" osv, for jeg kan sagtens sætte mig ind i den tanke; jeg havde faktisk selv ret svært ved at slippe den, da jeg selv er - om ikke en decideret samler - så en systematisator-type. Blu-Ray ræset stod jeg dog aldrig på, da jeg fra starten tænkte, at det ville blive ret kortlivet; og jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan fatte dem, der har nyerhvervet allerede ejede DVD'er på Blu-Ray. Jeg tror jeg har måske 10 Blu-Rays, som jeg købte for en formue af nysgerrighed, da det blev lanceret, og jo det er da flot, men jeg var ALDRIG fristet til at erhverve allerede ejede DVD'er.
Er I ikke bange for, at I inden for et par år kommer til at ærgre jer over, at I blev ved at kaste penge efter film så længe? Jeg har til sammenligning netop solgt min cd-samling, som jeg vel har brugt 60.000 kr. på, for nogle få tusinde kroner. (Min store mint condition LP-samling med mange rarities holder jeg dog fast i.)
Er I ikke bange for, at I inden for et par år kommer til at ærgre jer over, at I blev ved at kaste penge efter film så længe?
Jamen så siger jeg lige det du havde forudset: Jeg vil gerne eje mine film. Jeg sorterer løbende i min samling og beholder (selvsagt) ikke film jeg ikke kan lide. Jeg går sjældent på Netflix på jagt efter en specifik film, men mere for at gå på opdagelse og finde et eller andet nyt. Nå, men det korte af det lange: Nej. Det er jeg ikke bange for. Jeg vælter mig ikke i penge, så får ikke købt så meget, men når jeg gør er det aldrig noget jeg fortryder. Film jeg virkelig er i tvivl om hvorvidt jeg vil kunne lide køber jeg brugt, eller her kunne jeg måske finde på at hoppe via Netflix. Det er en samlerting for mig :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#13691 Benway 12 år siden
#13692 zombieman 12 år siden
Jeg mangler stadig og få købt den og Mabuse men mon ikke snart jeg vinder i lotto
#13693 Steffan Rasmussen 12 år siden
The Last of the Mohicans
Tyrannosaur
Mr. Nobody
Four Lions
Bend it Like Beckham
The Railway Children
Jane Eyre
The Shipping News
Sound of My Voice
Summer Wars
A Prophet
Alle på BD
#13694 Benway 12 år siden
Det lød også lidt forkert. Jeg mente ikke, at de normalt ikke er flotte - jeg har selv den ret lækre steelbook udgave af Metropolis - men blot at lige denne udgivelse er exceptionel. Cool med Fear and Desire. Jeg har aldrig set filmen, så den skal da også anskaffes på et tidspunkt.
#13695 sluppermand 12 år siden
Repo Man - BD Steelbook (MoC)
#13696 Hr. Nielsen 12 år siden
Lolita (Kubrick version)
The Color Purple
Pork Chop Hill
The Wrestler
Alle på BD!
#13697 Skeloboy 12 år siden
#13698 misuma 12 år siden
Juan Of The Dead, dvd.
#13699 doom WAD 12 år siden
Er I ikke bange for, at I inden for et par år kommer til at ærgre jer over, at I blev ved at kaste penge efter film så længe? Jeg har til sammenligning netop solgt min cd-samling, som jeg vel har brugt 60.000 kr. på, for nogle få tusinde kroner. (Min store mint condition LP-samling med mange rarities holder jeg dog fast i.)
#13700 Collateral 12 år siden
Jamen så siger jeg lige det du havde forudset: Jeg vil gerne eje mine film. Jeg sorterer løbende i min samling og beholder (selvsagt) ikke film jeg ikke kan lide. Jeg går sjældent på Netflix på jagt efter en specifik film, men mere for at gå på opdagelse og finde et eller andet nyt. Nå, men det korte af det lange: Nej. Det er jeg ikke bange for. Jeg vælter mig ikke i penge, så får ikke købt så meget, men når jeg gør er det aldrig noget jeg fortryder. Film jeg virkelig er i tvivl om hvorvidt jeg vil kunne lide køber jeg brugt, eller her kunne jeg måske finde på at hoppe via Netflix. Det er en samlerting for mig :)