Ja ja, jeg har hørt alt det dårlige om den, men jeg har ikke set den selv endnu, og jeg kan godt undvære en 50'er for at se den i 3D.
Nu mangler jeg bare resten af bestillingen. Den kommer desværre samlet, og jeg frygter, at den bliver nuppet i tolden. Det ser ud til, at Amazon sender alt direkte fra USA i øjeblikket, og der er mange, der allerede er blevet fanget. :-/
Ja ja, jeg har hørt alt det dårlige om den, men jeg har ikke set den selv endnu, og jeg kan godt undvære en 50'er for at se den i 3D.
Nu mangler jeg bare resten af bestillingen. Den kommer desværre samlet, og jeg frygter, at den bliver nuppet i tolden. Det ser ud til, at Amazon sender alt direkte fra USA i øjeblikket, og der er mange, der allerede er blevet fanget. :-/
Ja det var flere år siden jeg er blevet snuppet, men den sidste måned har jeg fået taget 2 pakker
#15021 Fredag 11 år siden
#15022 MOVIE1000 11 år siden
#15023 Fredag 11 år siden
Jesse James (1939)
Black Swan (1942)
Fra BB:
World War Z
The Wolverine
#15024 MOVIE1000 11 år siden
Conan O`brien cant stop
The Mask of Zorro
The Legend of Zorro
De udvalgte
Stand-up.dk sæson 6
Swordfish
og et piskeris
#15025 Thomsen 11 år siden
Texas Chainsaw 3D
#15026 Benway 11 år siden
Man Hunt (Chasse à l'homme) BD - som åbenbart har taget den lange vej fra Frankrig til Danmark via Australien?!
#15027 dyg 11 år siden
Samsung UE55F6475
#15028 zombieman 11 år siden
Ja det var flere år siden jeg er blevet snuppet, men den sidste måned har jeg fået taget 2 pakker
#15029 Thomsen 11 år siden
#15030 Tenebrae 11 år siden
World War Z (BD)
(har tidligere modtaget 42, The Conjuring og Pacific Rim)