Ja ja, jeg har hørt alt det dårlige om den, men jeg har ikke set den selv endnu, og jeg kan godt undvære en 50'er for at se den i 3D.
Nu mangler jeg bare resten af bestillingen. Den kommer desværre samlet, og jeg frygter, at den bliver nuppet i tolden. Det ser ud til, at Amazon sender alt direkte fra USA i øjeblikket, og der er mange, der allerede er blevet fanget. :-/
Ja det var flere år siden jeg er blevet snuppet, men den sidste måned har jeg fået taget 2 pakker
Pest DK, er altid mere obs på det, i og op til juletiden.
Jeg holdte før-juleaften med min storebror og hans kæreste, og der var tre bøger, som da har en vis filmrelevans:
Rebels on the Backlot - 6 Maverick Directors and How They Conquered the Hollywood Studio System - Sharon Waxman The Gunslinger - Stephen King Dune - Frank Herbert
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Solgte alle mine Tarantino film og købte så blu-ray boksen på tilbud i Blockbuster. Det blev 155 kr. og så fik jeg opgradering til blå + det fylder noget mindre. :)
Tog også Blue Valentine (BD) med til 30 kr. som også er et upgrade.
#15037 - jeg anbefaler Hanekes Tv-film - Slottet (Kafka) - hvis du ikke har set den.Ved ikke om den findes på dvd (det gør den sikkert). Har dog ikke set hvad Braad Thompsen betragter som hans TV hovedværk - Lemminge - serie i 2 afsnit.
#15031 Flemming Larsen 11 år siden
Pest DK, er altid mere obs på det, i og op til juletiden.
#15032 MOVIE1000 11 år siden
CDON: Vikings sæson 1 BD og Frankenweenie.
#15033 Åkepool 11 år siden
The Hunt (kendt på disse breddegrader som "Jagten") - BD.
Father Christmas.
The Day before the day before Christmas.
+ "An Idiot abroad" - box og den nye cd med Boy George, som er gaver.
#15034 Thomsen 11 år siden
The Conjuring
Dredd - 3D
The Amityville Horror Trilogy
Alle BD.
#15035 Kruse 11 år siden
Rebels on the Backlot - 6 Maverick Directors and How They Conquered the Hollywood Studio System - Sharon Waxman
The Gunslinger - Stephen King
Dune - Frank Herbert
#15036 Mikkel Abel 11 år siden
Tog også Blue Valentine (BD) med til 30 kr. som også er et upgrade.
#15037 Skeloboy 11 år siden
Funny Games, 2007
Så er alt Haneke på plads.
Rabbit-Proof Fence
samt lidt ungdomshalløj:
Stand and Deliver
Fast Times at Ridgemont High
Some Kind of Wonderful
#15038 Skeloboy 11 år siden
Angel Heart
Year of the Dragon
#15039 MallePalle 11 år siden